Vittorio Galletto a la XLV Reunión de Estudios Regionales a Castelló

19/11/2019

El cap de l’àrea d’economia regional i urbana de l’IERMB, Vittorio Galletto, ha assistit a la XLV Reunión de Estudios Regionales que s’ha celebrat a Castelló del 20 al 22 de novembre.

La Reunió ha estat organitzada per les Associacions Espanyola i Valenciana de Ciència Regional i ha tingut per lema “Respuesta de las regiones periféricas ante los cambios sociales, tecnológicos y climáticos.”. Les sessions han tingut lloc a la seu de la Universitat Jaume I de Castelló.

Galletto hi ha presentat dues comunicacions:

One caterpillar, two butterflies: continuity, change and evolution of Marshallian industrial districts in Italy and Spain, 1991-2011”, juntament amb Rafael Boix (Universitat de València) i Fabio Sforzi, (Universitat de Parma).

The Marshallian industrial district as a living innovation machine: modelling technological innovation in space and time variable-geometry units using big data and machine learning”, juntament amb Rafael Boix (Universitat de Valencia) i Fabio Sforzi, (Universitat de Parma).

Trobareu tota la informació a la pàgina web de la Reunió.