Vittorio Galletto participa al Workshop “Towards a Fast Economic Recovery? How Large Metropolis and its Municipalities can Mitigate the Socio-Economic Impact of Covid-19”

11/12/2020

El passat dimecres dia 16 de desembre de 2020 a les 10h, Vittorio Galletto, el cap de l’Àrea d’Economia Regional i Urbana de l’IERMB, va ser un dels ponents de la taula rodona “Com pot ser la recuperació econòmica a les grans àrees urbanes?” conjuntament amb Elisabet Viladecans-Marsal (Catedràtica d’Economia a la Universitat de Barcelona (UB) i Directora de la Càtedra UB en Economia Urbana Ciutat de Barcelona), Josep Lladós (Professor agregat dels Estudis d’Economia i Empresa a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i professor afiliat a l’IBEI) i Mateu Hernández (Director de Barcelona Global). Aquesta taula rodona serà moderada per Jacint Jordana (Director de l’IBEI).

La taula rodona va ser una de les taules que hi ha dintre del Workshop “Towards a Fast Economic Recovery? How Large Metropolis and its Municipalities can Mitigate the Socio-Economic Impact of Covid-19” organitzat per l’Insitut Barcelona Estudis Internacionals (IBEI).

Podeu trobar més informació a la pàgina web de l’IBEI.