Ja estan disponibles els estudis de l’àmbit de sostenibilitat realitzats en el marc del contracte programa AMB-IERMB durant l’any 2016.

Recerca en sostenibilitat el 2016

Els investigadors de l’IERMB, Marta Murrià, Carlos González, Segio Porcel, Lara Navarro-Varas i Fernando Antón-Alonso han assistit al VII Congrés Català de Sociologia que s’ha celebrat a Tarragona del 20 al 22 d’abril.

L’IERMB al VII Congrés Català de Sociologia

Ja es poden cursar sol·licituds d’admissió al Màster Metròpoli en estudis Urbans i Metropolitans, organitzat per l’IERMB en col·laboració amb la UAB.

Nou Màster Metròpoli en Estudis Urbans i Metropolitans de l’IERMB

La revista Archivio di Studi Urbani e Regionali ha publicat en el seu número 118 (suplement 2017) un article del cap de l’Àrea d’Habitatge de l’IERMB Carles Donat.

Article de Carles Donat a Archivio di Studi Urbani e Regionali

Ja estan disponibles els estudis de l’àmbit de convivència i seguretat urbana realitzats en el marc del contracte programa AMB-IERMB durant l’any 2016.

Recerca en convivència i seguretat urbana el 2016

El director de l’IERMB Ricard Gomà ha participat en tres actes a la capital d’Argentina la setmana del 3 al 7 d’abril.

Ricard Gomà a Buenos Aires

La responsable del àrea de Convivència i Seguretat Urbana de l’IERMB, Marta Murrià, ha assistit a la conferencia final del projecte europeu MARGIN que s’ha celebrat a Budapest del 3 al 5 d’abril.

Marta Murrià a Budapest

La Asociación de Geógrafos Españoles acaba de publicar el llibre “Nuevos escenarios urbanos: nuevos conflictos y nuevas políticas” en què un capítol està redactat pel cap de l’Àrea d’Habitage de l’IERMB Carles Donat.

Capítol de Carles Donat en el llibre “Nuevos escenarios urbanos: nuevos conflictos y nuevas políticas”

El dia 21 de març el cap de l’àrea d’economia regional i urbana de l’IERMB, Vittorio Galletto ha impartit un seminari al Departament d’Economia de la Universitat Rovira i Virgili, campus Bellissens de Reus.

Vittorio Galletto imparteix un seminari a la Universitat Rovira i Virgili

L’IERMB participa en el grup pilot que s’ha constituït per impulsar la Carta del sistema alimentari metropolità, coordinat pel Pla Estratègic Metropolità de Barcelona.

L’IERMB al grup de treball per impulsar la Carta del sistema alimentari metropolità

Ja estan disponibles els estudis de l’àmbit d’economia realitzats en el marc del contracte programa AMB-IERMB durant l’any 2016.

Recerca en economia el 2016

La revista Regional Environmental Change ha publicat on-line un article dels investigadors de l’IERMB Joan Marull i Claudio Cattaneo, juntament amb Olga Delgadillo, María José La Rota i Fridolin Krausmann.

Article de Joan Marull i Claudio Cattaneo a Regional Environmental Change

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE
  Accepto la política de privacitat

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí