La responsable del àrea de Convivència i Seguretat Urbana de l’IERMB, Marta Murrià, assistirà a la conferencia final del projecte europeu MARGIN que se celebrarà a Budapest del 3 al 5 d’abril.

Marta Murrià a Budapest

El dia 21 de març el cap de l’àrea d’economia regional i urbana de l’IERMB, Vittorio Galletto ha impartit un seminari al Departament d’Economia de la Universitat Rovira i Virgili, campus Bellissens de Reus.

Vittorio Galletto imparteix un seminari a la Universitat Rovira i Virgili

El dia 6 de març comença l’Enquesta de Victimització de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (EVAMB) 2017.

Inici treball de camp Enquesta de Victimització de l’AMB 2017

L’IERMB participa en el grup pilot que s’ha constituït per impulsar la Carta del sistema alimentari metropolità, coordinat pel Pla Estratègic Metropolità de Barcelona.

L’IERMB al grup de treball per impulsar la Carta del sistema alimentari metropolità

Ja estan disponibles els estudis de l’àmbit d’economia realitzats en el marc del contracte programa AMB-IERMB durant l’any 2016.

Recerca en economia el 2016

La revista Regional Environmental Change ha publicat on-line un article dels investigadors de l’IERMB Joan Marull i Claudio Cattaneo, juntament amb Olga Delgadillo, María José La Rota i Fridolin Krausmann.

Article de Joan Marull i Claudio Cattaneo a Regional Environmental Change

Ha estat enviat als subscriptors el primer número del butlletí electrònic de l’IERMB corresponents als mesos de gener i febrer de 2017.

Butlletí electrònic de l’IERMB número 1

El dia 14 de març s’ha presentat l’estudi “La qualitat de la contractació pública dels 8 principals ajuntaments de Catalunya en l’àmbit dels serveis a les persones” realitzat per l’IERMB.

Presentació de l’estudi “La qualitat de la contractació pública dels 8 principals ajuntaments de Catalunya en l’àmbit dels serveis a les persones”

Ja estan disponibles els estudis de l’àmbit de mobilitat realitzats en el marc del contracte programa AMB-IERMB durant l’any 2016.

Recerca en mobilitat el 2016

Ja estan disponibles els estudis de l’àmbit de cohesió social i urbana realitzats en el marc del contracte programa AMB-IERMB durant l’any 2016.

Recerca en cohesió social i urbana el 2016

El dia 21 de febrer ha tingut lloc al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) a les 19.00 hores un debat d’“Espai Metròpoli” amb motiu de la presentació del número 58 de la revista “Papers”, aquesta vegada dedicada a “Megaregions i desenvolupament urbà sostenible”.

Jornada “Espai Metròpoli”: taula/debat amb motiu de la presentació del número 58 de la revista “Papers”

La revista Regional Environmental Change, ha publicat on-line un article Claudio Cattaneo, investigador de l’àrea de sostenibilitat de l’IERMB, juntament amb Eva Fraňková de la Masaryk University de Brno.

Article de Claudio Cattaneo a Regional Environmental Change

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE
  Accepto la política de privacitat

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí