La investigadora de l’àrea de mobilitat de l’IERMB, Núria Pérez, ha assistit a la XLIII Reunión de Estudios Regionales que s’ha celebrat a Sevilla del 15 al 17 de novembre.

Núria Pérez a la XLIII Reunión de Estudios Regionales a Sevilla

La jornada d’“Espai Metròpoli”, “Enquesta de Condicions de Vida 2016. Resultats sintètics Àrea Metropolitana de Barcelona”, es realitzarà el pròxim dia 22 de novembre.

Jornada “Espai Metròpoli” Resultats sintètics de l’Enquesta de Condicions de Vida

El dia 14 de novembre la responsable del Àrea de Convivència i Seguretat Urbana de l’IERMB, Marta Murrià, ha perticipat en el Campus de Pensadors Urbans (CPU/UTC) de Barcelona per a ciutats més segures.

Marta Murrià al Campus de Pensadors Urbans (CPU/UTC) de Barcelona per a ciutats més segures.

El director de l’IERMB, Ricard Gomà, ha assistit XXII Congreso internacional del CLAD (Centro Latinoamericano de Administración para el Desarrollo) que s’ha celebrat a Madrid del 14 al 17 de novembre.

Ricard Gomà al XXII Congreso internacional del CLAD de Madrid

El dia 10 de novembre els investigadors de l’Àrea de Cohesió Social i Urbana de l’IERMB Sergio Porcel, Fernando Anton i Marc Martí-Costa, han assistit al I Encuentro Intercongresos del Comité de Sociología Urbana de la Federació Espanyola de Sociologia.

L’IERMB al I Encuentro Intercongresos del Comité de Sociología Urbana de la FES, Madrid

Ha estat enviat als subscriptors el quart número del butlletí electrònic de l’IERMB corresponent als mesos de juliol a octubre de 2017.

Butlletí electrònic de l’IERMB número 4

Durant aquest segle, les grans ciutats i metròpolis accentuaran la seva condició d’espais determinants, on es decideix la capacitat de l’ésser humà per construir, de forma compartida, no ja un desitjable futur millor, sinó simplement un futur.

El Màster Metròpoli de l’IERMB: la formació per analitzar problemàtiques socials i polítiques reals, diverses i complexes. Fes la teva matrícula!

Actualment, s’està iniciant una etapa, en la qual, l’aposta metropolitana reforça la seva dimensió de projecte col·lectiu.

El Màster Metròpoli de l’IERMB, una innovadora formació de postgrau amb capacitat d’englobar perspectives acadèmiques diverses i dotar-les d’un nou sentit en clau metropolitana. Matricula’t!

Els investigadors de l’IERMB, Elena Domene i Carles Donat, han assistit al Congreso de la Asociación de Geógrafos Españoles que s’ha celebrat a Madrid del 25 al 27 d’octubre.

L’IERMB al XXV Congreso de la AGE

El dia 19 d’octubre s’ha posat en marxa el treball de camp de l’Enquesta de Mobilitat en dia Feiner 2017 (EMEF 2017).

Posada en marxa del treball de camp de l’Enquesta de Mobilitat en dia Feiner (EMEF) 2017

El dia 25 de d’octubre el cap de l’àrea de Cohesió Social i Urbana de l’IERMB, Sergio Porcel, ha participat en el Debat: “S’estan revertint la pobresa i la desigualtat amb la sortida de la crisi?” organitzat per l’Obra Social “laCaixa”.

Sergio Porcel a una sessió dels “Debats per entendre la societat d’avui”

Una titulació innovadora i de qualitat fonamentada en tres valors: la sostenibilitat, la innovació i la cohesió social.

Coneixes els objectius del nou Màster Metròpoli de l’IERMB? Fes ja la teva matrícula!

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE
  Accepto la política de privacitat

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí