El director de l’IERMB, Ricard Gomà, assistirà al XIII Congrés de l’AECPA (Associació Espanyola de Ciència Política) que se celebrarà a Santiago de Compostel·la del 20 al 22 de setembre.

Ricard Goma al XIII congrés de l’AECPA de Santiago de Compostel·la

Un dels objectius del Màster Metròpoli de l’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona (IERMB) és identificar i comprendre els fenòmens socials i polítics complexos.

Màster Metròpoli de l’IERMB, un espai on compartir l’anàlisi de l’actual realitat urbana i metropolitana per anticipar-nos als reptes de futur

El dia 12 de setembre s’ha posat en marxa treball de camp de l’Enquesta de Cohesió Urbana (ECURB) 2017.

Posada en marxa del treball de camp de l’Enquesta de Cohesió Urbana (ECURB) 2017

L’investigador de l’àrea de cohesió social i urbana de l’IERMB, Marc Martí-Costa, ha assistit a la conferència de l’RC21 que s’ha celebrat a Leeds de l’11 al 13 de setembre.

Marc Martí-Costa a Leeds

El Màster té com a objectiu proporcionar una formació avançada i especialitzada per a la comprensió, l’anàlisi i la gestió de les dinàmiques i les polítiques locals i metropolitanes.

El Màster Metròpoli de l’IERMB, els primers estudis que proporcionen una formació global en matèria metropolitana

El cap de l’àrea d’ecologia i territori de l’IERMB, Joan Marull, ha assistit a l’IALE 2017 European Congress que s’ha celebrat a Ghent (Bèlgica) del 12 al 15 de setembre.

Joan Marull a Ghent (Bèlgica)

El dia 4 de setembre el col·laborador de l’IERMB Alan Bernardo Palacio ha presentat la seva tesi de Màster, al Departament de Matemàtiques de la UAB.

Tesi de Màster d’Alan Bernardo Palacio

Es troba disponible al portal web de l’IERMB l”Estudi d’avaluació de les necessitats de rehabilitació energètica i situacions de pobresa energètica de Santa Coloma de Gramenet”.

Primer estudi d’avaluació de rehabilitació energètica i situacions de pobresa energètica

El Màster ofereix un nou enfocament de les dinàmiques i les polítiques urbanes més enllà de l’àmbit local i institucional tradicional.

El Màster Metròpoli de l’IERMB es fonamenta en tres valors: la sostenibilitat, la innovació i la cohesió social. Inscriu-te!

Del 31 d’agost al 2 de setembre el director de l’IERMB Ricard Gomà s’ha desplaçat a Querétaro (Mèxic) on ha participat en el 1er Coloquio de Investigación del Consorcio CentroMET.

Ricard Gomà a Querétaro (Mèxic)

És la primera titulació que, en el conjunt de l’estat espanyol, posa el focus en el concepte de metròpoli, abordant la seva complexitat i les seves problemàtiques actuals.

Quins són els avantatges d’estudiar el Màster Metròpoli en Estudis Urbans i Metropolitans de l’IERMB?

Ja s’han publicat les bases de la licitació del treball de camp de l’EMEF

Licitació del treball de camp de l’Enquesta de Mobilitat en dia Feiner (EMEF) 2017

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE
  Accepto la política de privacitat

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí