El dia 31 de maig tindrà lloc l’acte de presentació de l’Informe GEM-Catalunya 2016, a les 10 h. a la Fira de Barcelona Av. Reina Maria Cristina, s/n. en el marc del Biz Barcelona (Palau 5 – Sala 4).

Presentació de l’Informe GEM-Catalunya 2016

El dia 2 de juny tindrà lloc a la seu de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), a les 11.00 hores, un debat d’“Espai Metròpoli” amb motiu de la presentació de “Repensar la metròpoli: noves claus per a un projecte col·lectiu” (Anuari metropolità de Barcelona 2016).

Jornada “Espai Metròpoli”: taula/debat amb motiu de la presentació de la publicació “Repensar la metròpoli”

El cap de l’Àrea d’Economia Regional i Urbana de l’IERMB, Vittorio Galleto, el dia 31 de maig participarà en una jornada sobre “Treball assalariat, cost de la vida i renda garantida”, organitzada per l’Ajuntament de Barcelona.

Vittorio Galletto a una jornada sobre “Treball assalariat, cost de la vida i renda garantida”

Els dies 29 i 30 de maig el director de l’IERMB, Ricard Gomà, participarà en la conferència internacional “Building inclusive cities: agenda for Barcelona and Chicago”.

Ricard Gomà a una conferencia internacional a Barcelona

Del 23 al 26 de maig el director de l’IERMB Ricard Gomà es desplaçarà a Zapopan (Estat de Jalisco, Mèxic) on impartirà un seminari.

Ricard Gomà a Mèxic

L’IERMB acaba de publicar “Repensar la metròpoli: noves claus per a un projecte col.lectiu [Anuari metropolità de Barcelona 2016]” que pren el relleu de la sèrie d’Anuaris Metropolitans que es venien publicant des de l’any 2011

Repensar la metròpoli: noves claus per a un projecte col·lectiu

Ha estat enviat als subscriptors el segon número del butlletí electrònic de l’IERMB corresponents als mesos de març i abril de 2017.

Butlletí electrònic de l’IERMB número 2

El dia 2 de maig s’ha posat en marxa treball de camp de l’Enquesta de Condicions de Vida (ECV) 2017

Posada en marxa del treball de camp de l’Enquesta de Condicions de Vida (ECV) 2017

El dia 4 de maig Ricard Gomà, director de l’IERMB, participarà en l’acte de presentació del llibre “Pedagogía Social Comunitaria y exclusion social” editat per l’editorial Popular de Madrid.

Ricard Gomà a la presentació del llibre “Pedagogía Social Comunitaria y exclusion social”

El Màster Metròpoli en Estudis Urbans i Metropolitans és el primer i únic arreu de l’Estat que ofereix una formació especialitzada en les realitats urbanes i metropolitanes, així com, en la planificació, gestió i avaluació de les polítiques públiques en l’àmbit metropolità.

Primer Màster especialitzat en les realitats urbanes: compartim eines d’anàlisi i gestió pública per anticipar el futur

Ja estan disponibles els estudis de l’àmbit de sostenibilitat realitzats en el marc del contracte programa AMB-IERMB durant l’any 2016.

Recerca en sostenibilitat el 2016

Els investigadors de l’IERMB, Marta Murrià, Carlos González, Segio Porcel, Lara Navarro-Varas i Fernando Antón-Alonso han assistit al VII Congrés Català de Sociologia que s’ha celebrat a Tarragona del 20 al 22 d’abril.

L’IERMB al VII Congrés Català de Sociologia

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE
  Accepto la política de privacitat

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí