La revista electrònica Scripta Nova, editada per la universitat de Barcelona, ha publicat en el seu número 607 (1 de febrer de 2019) un article de cap de l’Àrea de Governança i Polítiques Públiques de l’IERMB, Marc Martí.

Article de Marc Martí a la Revista Scripta Nova

El dia 19 de març, Marta Murrià, cap de l’Àrea de Convivència i Seguretat Urbana de l’IERMB, participarà a la Jornada “Criminologia i Policing”, organitzada per la Universitat de Barcelona i el Col·legi de Criminòlegs de Catalunya.

Marta Murrià a la Jornada “Criminologia i Policing” a la Universitat de Barcelona

El dia 18 de març tindrà lloc una nova edició del Laboratori d’Idees “Seminaris del LET” (curs 2018-19) a la seu de l’IERMB.

Seminari del Laboratori Metropolità d’Ecologia i Territori de Barcelona

Ja estan disponibles els estudis de l’àmbit de Desenvolupament Urbà Sostenible realitzats en el marc del contracte programa AMB-IERMB durant l’any 2018.

Recerca en Desenvolupament Urbà Sostenible el 2018

El dia 15 de març, les investigadores de l’IERMB Maite Pérez i Núria Pérez han participat en el Fòrum “El transport públic és cosa de dones?” organitzat per l’associació Promoció del Transport Públic (PTP).

Maite Pérez i Núria Pérez al Fòrum “El transport públic és cosa de dones?”

Ja està disponible en obert l’informe “Dades clau d’infància i adolescència a Barcelona 2018” realitzat per l’Institut Infància i Adolescència-IERMB.

Disponible l’informe Dades clau d’infància i adolescència a Barcelona 2018

Ja està disponible en obert l’informe “Pla d’acció integral per a persones en situació d’alta vulnerabilitat residencial al Besòs” realitzat per l’IERMB, conjuntament amb l’IGOP-UAB per al Consorci Besòs.

Disponible el Pla d’acció integral per a persones en situació d’alta vulnerabilitat residencial al Besòs

El dia 12 de març tindrà lloc un seminari-sessió de treball sobre el projecte pilot europeu B-MINCOME que realitza l’Ajuntament de Barcelona en col·laboració amb l’IERMB.

Seminari-sessió de treball “Disseny, recerca i avaluació parcial del projecte pilot B-MINCOME”

El dia 11 de març, el director de l’IERMB, Ricard Gomà, ha participat en el seminari “Ciudades, estado y globalización. Propuestas post Habitat III” organitzat per la Universitat Oberta de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona.

Ricard Gomà al seminari “Ciudades, estado y globalización” de Barcelona

El dia 6 de març els investigadors de l’IERMB, Helena Cruz i Sergio Porcel, han participat en la 5a Convenció Les veus de les persones grans que organitza l’Ajuntament de Barcelona.

Helena Cruz i Sergio Porcel a la 5a Convenció Les veus de les persones grans

Ha estat enviat als subscriptors l’onzè número del butlletí electrònic de l’IERMB corresponent als mesos de gener i febrer de 2019.

Butlletí electrònic de l’IERMB número 11

Ja estan disponibles els estudis de l’àmbit de Convivència i Seguretat Urbana realitzats en el marc del contracte programa AMB-IERMB durant l’any 2018.

Recerca en Convivència i Seguretat Urbana el 2018

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí