El dia 12 de desembre s’han presentat els resultats sintètics de les Estadístiques metropolitanes sobre condicions de vida, 2017-2018 en una trobada amb periodistes a la seu de l’IERMB de Gràcia.

Presentats els resultats sintètics de les Estadístiques metropolitanes sobre condicions de vida, 2017-2018

El CIDOB acaba de publicar el llibre “Ampliando derechos urbanos. Igualdad y diversidad en la ciudad” Editat per Eva Garcia-Chueca y Lorenzo Vidal en què un capítol està redactat pel director de l’IERMB Ricard Gomà.

Capítol de Ricard Gomà en el llibre “Ampliando derechos urbanos. Igualdad y diversidad en la ciudad”

La revista Journal of Environmental Planning and Management, ha publicat on-line (5/11/2019) un article de l’investigador de l’IERMB Xavier Garcia Acosta, juntament amb M. Benages-Albert, M. Buchecker, i P. Vall-Casas.

Article de Xavier Garcia Acosta a Journal of Environmental Planning and Management

El dia 12 de desembre l’investigador de l’IERMB, Carlos Ordás, ha presentat l’estudi “Anàlisi sobre la situació de les reserves de mercat per a centres especials de treball i empreses d’inserció” dins del marc de la jornada “La contractació reservada, una eina d’inclusió social per a les administracions locals”.

Presentació de l’estudi “Anàlisi sobre la situació de les reserves de mercat per a centres especials de treball i empreses d’inserció”

El dia 10 de desembre s’ha celebrat un debat d’“Espai Metròpoli” amb motiu de la presentació del número 62 de la revista “Papers”, aquesta vegada dedicada a “Turisme i metròpoli”.

Jornada “Espai Metròpoli”: taula rodona amb motiu de la presentació del número 62 de la revista “Papers”

El dia 2 de desembre el director de l’IERMB, Ricard Gomà, ha participat en un dinar debat a l’Associació Consell de Cent.

Ricard Gomà a un dinar-debat a l’Associació Consell de Cent

A partir del dia 2 de desembre ja està disponible el document de resultats sintètics de les Estadístiques metropolitanes sobre condicions de vida, 2017-2018.

Disponibles els resultats sintètics de les Estadístiques metropolitanes sobre condicions de vida, 2017-2018

La revista Sustainability Science ha publicat, en el seu volum 14 (3, maig 2019), un article de l’investigador de l’IERMB Xavier Garcia Acosta, juntament amb L. Verbrugge, M. Buchecker, S. Gottwald, S. Müller, S. Præstholm i A. Olafsson.

Article de Xavier Garcia Acosta a Sustainability Science

El consorci internacional europeu Cutting Crime Impact ha signat un protocol de col·laboració amb l’IERMB.

El Consorci Cutting Crime Impact signa un protocol de col·laboració amb l’IERMB

Els dies 21 i 22 de novembre la directora de l’Institut Infància i Adolescència de Barcelona (IERMB), Laia Pineda, ha assistit al seminari Child Poverty in Western Cities, que ha tingut lloc a Leeds.

Laia Pineda al Seminari sobre Pobresa Infantil a les Ciutats Occidentals a Leeds

Els dies 28 i 29 de novembre el director de l’IERMB, Ricard Gomà, ha participat en les Jornades “PARTICIPACIÓN. Continuidades y rupturas. Estrategias metodológicas y debates” que han tingut lloc a Bilbao, organitzades per la xarxa REDEM.

Ricard Gomà a unes jornades sobre Participació a Bilbao

El dia 20 de novembre ha tingut lloc la presentació de resultats de l’Enquesta a Usuaris dels Parcs de l’Àrea Metropolitana de Barcelona de l’any 2019, realitzada per l’IERMB, a la seu de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

Presentació de resultats de l’Enquesta a Usuaris dels Parcs de l’Àrea Metropolitana de Barcelona

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí