El dia 26 de novembre s’enceta el Laboratori d’Idees “Seminaris del LET” (curs 2018-19) a la seu de l’IERMB.

Laboratori Metropolità d’Ecologia i Territori de Barcelona

La revista Revista Gestión y Análisis de Políticas Públicas, ha publicat en el seu número 20 (novembre 2018) un article del director de l’IERMB, Ricard Gomà, juntament amb Ismael Blanco i Joan Subirats de l’IGOP-UAB.

Article de Ricard Gomà a la Revista Gestión y Análisis de Políticas Públicas

El dia 20 de novembre el director de l’IERMB, Ricard Gomà, participarà a la Jornada “Estat del Benestar i polítiques sociolaborals a debat” que se celebrarà a Girona.

Ricard Gomà a la Jornada “Estat del Benestar i polítiques sociolaborals a debat” a Girona

El dia 19 de novembre el cap de l’Àrea de Cohesió Social i Urbana de l’IERMB, Sergio Porcel, participarà en a la Jornada “La infància i l’adolescència a Barcelona: present i futur”.

Sergio Porcel a la Jornada “La infància i l’adolescència a Barcelona: present i futur”

Les investigadores de l’IERMB, Elena Domene i Marta Garcia Sierra han participat en el 2n Congrès Català de Pobresa Energètica que s’ha celebrat a Barcelona, els dies 8 i 9 de novembre de 2018.

L’IERMB al 2n Congrés Català de Pobresa Energètica de Barcelona

El dia 9 de novembre el cap de l’Àrea d’Economia Regional i Urbana de l’IERMB, Vittorio Galletto, ha participat a la XXIII Jornada dels Economistes a Barcelona.

Vittorio Galletto a la XXIII Jornada dels Economistes a Barcelona

El dia 8 de novembre el director de l’IERMB, Ricard Gomà, ha participat en el 3r Seminari Internacional de Transparència “Integritat publicoprivada per a una nova governança” organitzat per l’AMB.

Ricard Gomà al 3r Seminari Internacional de Transparència

El dia 8 de novembre l’IERMB ha impartit un taller sobre el Sistema d’Indicadors Metropolitans de Barcelona (SIMBA) en el marc de l’Smart City Week.

L’IERMB a l’Smart City Week

El dia 6 de novembre el cap de l’Àrea de Cohesió Social i Urbana de l’IERMB, Sergio Porcel, ha participat en el Seminari d’Actualització Urbanística 2018 a la Diputació de Barcelona.

Sergio Porcel a un seminari a la Diputació de Barcelona

El dia 6 de novembre l’investigador de l’IERMB Marc Martí, participarà en l’acte de presentació de l’Estratègia sobre canvi demogràfic i envelliment: una ciutat per a tots els cicles de vida 2018-2030.

Marc Martí a l’acte de presentació de l’Estratègia sobre canvi demogràfic i envelliment de l’Ajuntament de Barcelona

Ha estat enviat als subscriptors el novè número del butlletí electrònic de l’IERMB corresponent als mesos de juliol a octubre de 2018.

Butlletí electrònic de l’IERMB número 9

El dia 30 d’octubre ha tingut lloc al CUIMPB el curs “Garantir l’accés i la permanència en l’habitatge, dos reptes col·lectius”, organitzat per l’Observatori Metropolità de l’Habitatge de Barcelona (O-HB) (IERMB).

Curs al CUIMPB organitzat per l’Observatori Metropolità de l’Habitatge de Barcelona (O-HB)

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí