L’article “La implicación paterna en el cuidado de los hijos en España antes y durante la recesión econòmica” ha estat publicat on-line a la Revista Española de Sociología per Lara Navarro-Varas, Fernando Antón-Alonso, Núria Ruiz-Forès i Albert Cónsola de l’equip de l’IERMB, juntament amb el catedràtic emèrit de sociologia Lluís Flaquer (UAB).

Artícle publicat per Lara Navarro-Varas, Fernando Antón-Alonso, Núria Ruiz-Forès i Albert Cónsola a la RES

L’editorial Catarata de Madrid, acaba de publicar el llibre “Política i govern a Catalunya. De la transició a l’actualitat” coordinat per Gemma Ubasart-González i Salvador Martí en què un capítol està redactat pel director de l’IERMB Ricard Gomà, juntament amb Gemma Ubasart-González.

Capítol de Ricard Gomà en el llibre “Política i govern a Catalunya. De la transició a l’actualitat”

Els investigadors de l’IERMB, Fernando Antón, Irene Cruz, Lara Navarro i Sergio Porcel participaran en el seminari “Competing for urban space: neighborhood change and population Dynamics” que se celebrarà a la UAB del 12 al 14 de juliol de 2018.

L’IERMB al seminari “Competing for urban space: neighborhood change and population Dynamics” de Centre d’Estudis Demogràfics

Ja està disponible el vint-i-setè butlletí de novetats del Centre de Documentació de l’IERMB corresponent al període abril-juny de 2018

Butlletí de novetats del Centre de Documentació

L’investigador de l’IERMB, Fernando Antón Alonso ha participat en la III Mid-Term Conference of the Urban Sociology Research Network 37 que s’ha celebrat a Madrid del 27 al 29 de juny de 2018.

Fernando Antón-Alonso a la III Mid-Term Conference of the Urban Sociology Research Network 37

El dia 12 de juliol se celebrarà un diàleg d’“Espai Metròpoli” amb motiu de la presentació de l’Anuari metropolità de Barcelona 2017 “El dret a la metròpoli”.

Jornada “Espai Metròpoli”: diàleg amb motiu de la presentació de l’Anuari metropolità de Barcelona 2017 “El dret a la metròpoli”

El blog Llei d’Engel ha publicat l’article dels investigadors de l’IERMB Sergio Porcel i Lara Navarro-Varas titulat “Per què calen polítiques metropolitanes en matèria de cohesió social?: el cas de Barcelona”.

Article de Sergio Porcel i Lara Navarro-Varas en el Blog Llei d’Engel

Ja està disponible on-line la publicació “La metròpoli en 100 indicadors. L’AMB en xifres 2017”.

Publicació de “La metròpoli en 100 indicadors. L’AMB en xifres 2017”

Oferta de feina: Tècnic/a Superior en Economia Regional i Urbana

Oferta de feina:

El dia 5 de juliol se celebrarà un debat d’“Espai Metròpoli” amb motiu de la presentació del número 60 de la revista “Papers”, aquesta vegada dedicada a “Gentrificació i dret a la ciutat”.

Jornada “Espai Metròpoli”: taula/debat amb motiu de la presentació del número 60 de la revista “Papers”

Ha estat enviat als subscriptors el vuitè número del butlletí electrònic de l’IERMB corresponent als mesos de maig i juny de 2018.

Butlletí electrònic de l’IERMB número 8

El dia 25 de juny el director de l’IERMB, Ricard Gomà, ha presentat la ponència “Drets socials i dret a la ciutat: l’acció comunitària en la reformulació de l’estat de Benestar” a l’Escola d’estiu de l’IGOP.

Ponència de Ricard Gomà a l’Escola d’Estiu de l’IGOP

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí