Ja estan disponibles els primers resultats de l’Enquesta de Victimització de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (EVAMB 2020)

Enquesta de Victimització de l’AMB 2020. Primers resultats

La 4a edició del Màster Metròpoli en Estudis Urbans i Metropolitans trasllada l’inici al gener de 2021.

4a edició Màster Metròpoli en Estudis Urbans i Metropolitans- Inici gener de 2021

L’equip de l’Àrea de Governança i polítiques públiques de l’IERMB, presenta l’avanç de resultats “Resiliència municipal davant la crisi de la COVID-19 a la metròpoli de Barcelona”

Resiliència municipal davant la crisi de la COVID-19 a la metròpoli de Barcelona. Avanç de resultats

L’equip de l’Observatori de l’Habitatge de Barcelona, que forma part de l’IERMB, presenta els resultats més rellevants sobre les dades de propietat i de lloguer a Barcelona.

OHB presenta els resultats del Laboratori Propietat i lloguer a Barcelona

Part dels autors de l’article “Energy-Landscape optimization for land use planning. application in the barcelona metropolitan area” són de l’Àrea d’Ecologia i Territori, de l’IERMB

Article de Joan Marull, Roc Padró, Maria José La Rota-Aguilera i Tarik Serrano a Ecological Modelling

Ja està disponible la memòria d’activitats de l’Institut Infància i Adolescència de Barcelona que forma part de l’IERMB.

Memòria d’activitats 2019 de l’Institut Infància i Adolescència

Sandra Aguilera, Marc Fíguls i Vittorio Galletto, de l’àrea d’economia de l’IERMB, participen en l’article: “¿Cambia la productividad en el territorio? Una propuesta metodológica para la estimación del PIB urbano en la economía española”.

Article de Sandra Aguilera, Marc Fíguls i Vittorio Galletto a Investigaciones Regionales – Journal of Regional Research

L’Institut Infància i Adolescencia, que forma part de l’IERMB, ha enviat el butlletí número 31 amb les últimes novetats.

S’ha enviat el butlletí número 31 de l’Institut Infància i Adolescencia

Ja està disponible on-line la publicació “La metròpoli en 100 indicadors. L’AMB en xifres 2019”.

Publicació de “La metròpoli en 100 indicadors. L’AMB en xifres 2019”

Ja estan disponibles a la web de l’ATM els informes de l’Enquesta de Mobilitat en Dia Feiner 2019 realitzats per l’IERMB.

Disponibles on-line els informes de l’Enquesta de Mobilitat en Dia Feiner 2019

Ja està disponible l’anuari realitzat per l’equip de l’IERMB, “La metròpoli en transició. Reptes i estratègies”.

Publicació de “La metròpoli en transició. Reptes i estratègies”

Ha estat enviat als subscriptors el divuitè número del butlletí electrònic de l’IERMB corresponent als mesos de maig i juny de 2020.

Butlletí electrònic de l’IERMB número 18

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí