Ja està disponible el vint-i-novè butlletí de novetats del Centre de Documentació de l’IERMB corresponent al període octubre-desembre de 2018.

Butlletí de novetats del Centre de Documentació

El dia 14 de desembre el director de l’IERMB, Ricard Gomà, participarà en una Jornada a Bilbao on es presentarà el llibre “Movimientos sociales y derecho a la ciudad”.

Ricard Gomà a la presentació del llibre “Movimientos sociales y derecho a la ciudad” a Bilbao

El dia 11 de desembre ha tingut lloc la presentació de resultats de l’enquesta de satisfacció i comptatge d’usuaris de les platges metropolitanes de l’any 2018 realitzada per l’IERMB.

Presentació de resultats de l’enquesta de satisfacció i del comptatge d’usuaris de les platges metropolitanes

El dia 10 de desembre ha tingut lloc una nova edició del Laboratori d’Idees “Seminaris del LET” (curs 2018-19) a la seu de l’IERMB.

Nou Seminari del Laboratori Metropolità d’Ecologia i Territori de Barcelona

La revista InDret (número 4.18), en el seu apartat de Criminologia i Sistema de Justícia Penal, ha publicat un article de la investigadora de l’IERMB Cristina Sobrino.

Article de Cristina Sobrino a la Revista InDret

El cap de l’Àrea d’Economia Regional i Urbana de l’IERMB, Vittorio Galletto, ha redactat un capítol de la publicació “Agglomeration and Firm Performance” de l’editorial Springer.

Capítol de Vittorio Galletto en una publicació de l’editorial Springer

El dia 1 de desembre el cap de l’Àrea de Cohesió Social i Urbana de l’IERMB, Sergio Porcel, ha participat a les Jornades “Gràcia davant la Gentrificació” organitzades pel Districte de Gràcia de l’Ajuntament de Barcelona.

Sergio Porcel a les Jornades “Gràcia davant la Gentrificació”

El dia 30 de novembre ha tingut lloc lloc la Jornada d’“Espai Metròpoli” “Conflictes en l’espai públic a la ciutat de Florència” amb una presentació a càrrec de Margot Mecca, Doctora en Geografia.

Jornada “Espai Metròpoli”: seminari “Conflictes en l’espai públic a la ciutat de Florència”

La cap de l’àrea de mobilitat de l’IERMB, Maite Pérez, assistit al 14º Congreso Nacional de Medio Ambiente (Conama 2018) que s’ha celebrat a Madrid del 26 al 29 de novembre.

Maite Pérez al 14º Congreso Nacional de Medio Ambiente (Conama 2018) a Madrid

El dia 29 de novembre, Ricard Gomà, director de l’IERMB, ha participat a la Jornada “Coproducció de polítiques públiques davant els nous reptes de ciutat”.

Ricard Gomà a la Jornada “Coproducció de polítiques públiques davant els nous reptes de ciutat”

El dia 26 de novembre s’enceta el Laboratori d’Idees “Seminaris del LET” (curs 2018-19) a la seu de l’IERMB.

Laboratori Metropolità d’Ecologia i Territori de Barcelona

El cap de l’àrea d’economia de l’IERMB, Vittorio Galletto, ha assistit a la XLIV Reunión de Estudios Regionales que s’ha celebrat a València del 21 al 23 de novembre.

Vittorio Galletto a la XLIV Reunión de Estudios Regionales a València

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí