L’IERMB necessita incorporar un/a tècnic/a en comunicació i un/a técnic/a en informàtica.

Ofertes de feina

El dia 21 de setembre va tenir lloc l’acte de presentació de l’Informe GEM-Catalunya 2019-2020, a la Fira de Barcelona, en el marc del BizBarcelona.

Presentació de l’Informe GEM-Catalunya 2019-2020

El 22 de setembre es posa en marxa el treball de camp de l’Enquesta sobre l’assetjament sexual al transport públic 2020.

Posada en marxa del treball de camp de l’Enquesta sobre l’assetjament sexual al transport públic 2020

El passat dia 16 de setembre de 2020, l’Àrea d’Ecologia i Territori de l’IERMB, van fer dues presentacions online a la conferència amb el títol: “Landscape Science and Landscape Ecology: Considering Responses to Global Challenges”

Joan Marull i Roc Padró participen a la conferència IALE International Conference 2020

El pròxim dia 21 de setembre, l’àrea de Cohesió social i urbana de l’IERMB, participaran a la taula rodona “Trajectòries Laborals: Plou Sobre Mullat. Les Trajectòries Laborals De La Joventut A Barcelona I L’Impacte De La Covid-19”.

Sergio Porcel i Fernando Antón al Saló d’Ocupació de Barcelona

“Avaluació de la sostenibilitat dels escenaris d’ús del sòl mitjançant l’Anàlisi Socioecològica Integrada (SIA) de la infraestructura verda metropolitana de Barcelona”, article publicat pel LET.

Article de Joan Marull, Roc Padró, Maria José La Rota-Aguilera i Tarik Serrano a Landscape and Urban Planning

Elena Domene, Marta García i Xavier Garcia, de l’IERMB, van presentar “Nuevos indicadores para la exploración espacio temporal de la pobreza hídrica en Barcelona“

L’Àrea de Sostenibilitat Urbana va participar al “XI Congreso Ibérico de Gestión y Planificación del Agua”

L’Observatori Metropolità de l’Habitatge, integrat a l’IERMB, ha publicat els primers resultats del qüestionari ‘Habitant en confinament’.

L’O-HB presenta els primers resultats de l’enquesta ‘Habitant en confinament’

Ja estan disponibles els primers resultats de l’Enquesta de Victimització de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (EVAMB 2020)

Enquesta de Victimització de l’AMB 2020. Primers resultats

L’O-HB, integrat a l’IERMB, ha publicat el laboratori ‘Estructura i concentració de la propietat del parc de lloguer a Catalunya. 2020’.

L’O-HB presenta els resultats del Laboratori de Propietat en lloguer a Catalunya. 2020

La 4a edició del Màster Metròpoli en Estudis Urbans i Metropolitans trasllada l’inici al gener de 2021.

4a edició Màster Metròpoli en Estudis Urbans i Metropolitans- Inici gener de 2021

L’equip de l’Àrea de Governança i polítiques públiques de l’IERMB, presenta l’avanç de resultats “Resiliència municipal davant la crisi de la COVID-19 a la metròpoli de Barcelona”

Resiliència municipal davant la crisi de la COVID-19 a la metròpoli de Barcelona. Avanç de resultats

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí