El dia 16 de maig, s’ha presentat l’estudi “L’Oferta i la demanda de lloguers a l’àrea metropolitana de Barcelona 2018” realitzat per L’Observatori Metropolità de l’Habitatge de Barcelona (O-HB), en el marc de la fira BB Construmat.

Presentat l’estudi “L’Oferta i la demanda de lloguers a l’àrea metropolitana de Barcelona 2018”

El dia 23 de maig, el cap de l’Àrea de Territori i Sostenibilitat de l’IERMB, Joan Marull, participarà en la Jornada “L’home en la Biosfera. El llegat de Margalef per un món més sostenible” que se celebrarà a l’Aula Magna de la Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona.

Joan Marull a la Jornada “L’home en la Biosfera. El llegat de Margalef per un món més sostenible”

La nova àrea de governança i polítiques públiques del IERMB estrena espai propi en el Sistema d’Indicadors Metropolitans de Barcelona (SIMBA).

El Sistema d’Indicadors Metropolitans de Barcelona (SIMBA) estrena un apartat específic sobre governança

La revista  Ecological Economics ha publicat en el seu número 160 (juny de 2019) un article de l’investigador de l’Àrea d’Ecologia i Territori de l’IERMB, Roc Padró, juntament amb Inés Marco, Carme Font i Enric Tello.

Article de Roc Padró a la revista Ecological Economics

S’ha publicat a la web un informe de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació en què hi ha participat el cap de l’Àrea d’Economia Regional i Urbana de l’IERMB, Vittorio Galletto.

Publicat un informe de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació en què hi ha participat l’IERMB

La revista Ponències, Revista del Centre d’Estudis de Granollers, ha publicat en el seu volum 23 (2019) un article del cap de l’Àrea d’Ecologia i Territori de l’IERMB Joan Marull, juntament amb Claudio Cattaneo i Enric Tello.

Article de Joan Marull a Ponències, Revista del Centre d’Estudis de Granollers

El dia 13 de maig, l’investigador de l’IERMB, Carlos Ordás, ha presentat l’estudi ‘La Contractació Pública Municipal a Catalunya en l’àmbit dels Serveis d’Atenció a les Persones’.

Presentació de l’estudi ‘La Contractació Pública Municipal a Catalunya en l’àmbit dels Serveis d’Atenció a les Persones’

El dia 7 de maig els investigadors de l’IERMB (Projecte europeu B-Mincome) Albert Sales i Bru Laín han participat en l’acte de presentació del número 23 de la revista Barcelona Societat, publicada per l’Ajuntament de Barcelona.

L’IERMB a l’acte de presentació del darrer número de la revista Barcelona Societat

El dia 6 de maig ha tingut lloc una nova edició del Laboratori d’Idees “Seminaris del LET” (curs 2018-19) a la seu de l’IERMB.

Seminari del Laboratori Metropolità d’Ecologia i Territori de Barcelona

Ha estat enviat als subscriptors el dotzè número del butlletí electrònic de l’IERMB corresponent als mesos de març i abril de 2019.

Butlletí electrònic de l’IERMB número 12

El dia 7 de maig s’ha celebrat l’acte de presentació del Laboratori Metropolità d’Ecologia i Territori de Barcelona (LET) (IERMB-CREAF) a la seu de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

Jornada “Espai Metròpoli”: presentació del Laboratori Metropolità d’Ecologia i Territori de Barcelona (LET)

Els dies 25 i 26 d’abril, el cap de Àrea de Governança i Polítiques Públiques de l’IERMB, Marc Martí-Costa, ha participat al seminari “Metropolitan Governance Institutions in Mega Cities” a Ciutat de Mèxic.

Marc Martí-Costa al seminari “Metropolitan Governance Institutions in Mega Cities” a Ciutat de Mèxic

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí