Oferta de feina: una plaça temporals de tècnic/a superior de recerca en Governança i Polítiques Públiques

Oferta de feina

El dia 19 de febrer comença el curs MOOC de la UAB “Ciudades en crisis y nuevas políticas urbanas” impulsat per l’IERMB, juntament amb l’IGOP-UAB.

La UAB posa en marxa un curs MOOC impulsat per l’IERMB i l’IGOP

Ja estan disponibles els estudis de l’àmbit d’Economia Regional i Urbana realitzats en el marc del contracte programa AMB-IERMB durant l’any 2017.

Recerca en Economia Regional i Urbana el 2017

El dia 15 de febrer el col·laborador de l’IERMB, Roc Padró, defensarà la tesi doctoral que ha estat dirigida pel cap de l’àrea d’Ecologia i Territori de l’IERMB, Joan Marull.

Defensa de la tesi doctoral de Roc Padró dirigida per Joan Marull

Els dies 13 i 14 de febrer la responsable de l’Àrea de Desenvolupament Urbà Sostenible de l’IERMB , Elena Domene, ha participat en una Reunió internacional sobre el Projecte d’agricultura urbana MADRE a Tessalònica.

Elena Domene a una Reunió internacional a Tessalònica

El director de l’IERMB, Ricard Gomà, i la investigadora Lara Navarro, participen en el projecte d’investigació “Inversió en la primerenca infància: política, polítiques i resultats (ECECWEL)” que ha estat seleccionat pel Ministeri d’Economia, Indústria i competitivitat.

Ricard Gomà i Lara Navarro participen en un projecte que ha estat seleccionat pel Ministeri d’Economia, Indústria i Competitivitat

Els investigadors de l’IERMB Claudio Cattaneo, Joan Marull i Francesc Coll han participat en la publicació “Recursos i territori: perspectiva històrica i nous equilibris”publicada per l’editorial Cossetània.

Capítol de Claudio Cattaneo, Joan Marull i Francesc Coll en la publicació “Recursos i territori: perspectiva històrica i nous equilibris”

El cap de l’Àrea d’Economia de l’IERMB, Vittorio Galletto, ha assistit a la 4th Geography of Innovation Conference que s’ha celebrat a Barcelona del 31 de gener al 2 de febrer, organitzada pel grup de recerca Regional Quantitative Analysis (AQR) de la Universitat de Barcelona.

Vittorio Galletto a la 4th Geography of Innovation Conference

El dia 6 de febrer ha tingut lloc un debat d’“Espai Metròpoli” amb motiu de la presentació del número 59 de la revista “Papers”, aquesta vegada dedicada a “Nous reptes en la mobilitat quotidiana”.

Jornada “Espai Metròpoli”: taula/debat amb motiu de la presentació del número 59 de la revista “Papers”

L’Editorial Springer acaba de publicar el llibre “Socio-Metabolic Perspectives on the Sustainability of Local Food Systems” en què tres capítols estan escrits pels investigadors de l’IERMB Joan Marull i Claudio Cattaneo.

Capítols de Joan Marull i Claudio Cattaneo en el llibre “Socio-Metabolic Perspectives on the Sustainability of Local Food Systems”

La Revista Latinoamericana de Estudios Urbano Regionales (EURE), ha publicat en el seu número 131 (gener 2018) un article dels investigadors de l’IERMB Sergio Porcel i Lara Navarro, juntament amb Sebastià Sarasa (UPF) i Jenniffer Thiers (UB).

Article de Sergio Porcel i Lara Navarro a la revista EURE

El director de l’IERMB, Ricard Gomà, ha assistit al Seminari Internacional “Governing and contesting Austerity” que s’ha celebrat Leicester (Regne Unit) el dia 11 de gener.

Ricard Gomà a un Seminari Internacional a Leicester

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE
  Accepto la política de privacitat

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí