Ja està disponible la versió en castellà, en format digital, d’aquesta publicació que commemora els 30 anys de l’Enquesta de Victimització de l’AMB, coordinada per l’Àrea de Convivència i Seguretat Urbana de l’IERMB.

Disponible el llibre, en castellà, “30 años de la Encuesta de Victimización del Área Metropolitana de Barcelona. Vigencia y uso de las encuestas de seguridad en las metrópolis”

La investigadora de l’IIAB (IERMB) ha participat a la taula  “què en diuen infants i joves sobre el seu temps i els usos que en fan?”

Mari Corominas, aporta una visió d’infància a la “Time use week”

El pròxim dia 2 de desembre, el cap de l’àrea de Governança i polítiques públiques de l’IERMB participarà al webinar amb el títol “Gobernanza regulatoria y políticas públicas en el ámbito metropolitano”.

Marc Martí participa en l’últim webinar de “Servicios digitales y gobernanza metropolitana”

El pròxim divendres dia 27 de novembre, el cap de l’àrea d’economia de l’IERMB, presenta el pòster amb el títol “El Coste de la Vida en las Comunidades Autónomas, Áreas Urbanas y Ciudades de España”.

Podeu accedir al Working paper que presentarà amb el títol “El Coste de la Vida en las Comunidades Autónomas, Áreas Urbanas y Ciudades de España”

Vittorio Galletto a la “I Reunión Virtual de Estudios Regionales”

Marta Murrià, Cristina Sobrino i Carlos González presenten les ponències: “Factores de inseguridad en los barrios de Barcelona” i “El papel de las encuestas de victimización en tiempos de big data”. Albert Sales presenta la ponència “Entre el rechazo y la compasión: las personas sin techo y la intervención social”.

L’IERMB al I Congreso Internacional sobre Seguridad y Ciudadanía, organitzat en el marc del Comitè d’Investigació sobre Sociologia Jurídica i Criminologia de la FES

L’Institut Infància i Adolescència i Sergio Porcel, cap de l’àrea de Cohesió Social i Urbana de l’IERMB, han participat a la jornada sobre Pobresa i Desigualtats en la Infància a Barcelona, organitzada per la tinença d’alcaldia de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI.

Sergio Porcel ha presentat la ponència de diagnosi i estimació de l’evolució de la pobresa infantil, en el nou context obert per la crisi de la covid-19

Laia Pineda, directora de l’IIAB que està integrat a l’IERMB, i Emma Cortés, coordinadora de projectes de l’IIAB, van participar a la jornada virtual “Experiències innovadores de participació dels infants”.

Reflexions, reptes i experiències al voltant de la participació infantil en les polítiques públiques

L’investigador de l’IERMB, Carles Donat, presentarà la ponència “Segregación residencial y recursos municipales. El caso de los sistemas urbanos del arco metropolitano de Barcelona”.

Carles Donat al XV Col·loqui de Geografia Urbana

El pròxim dia 14 de novembre, el director de l’IERMB, presentarà la ponència “Tejiendo solidaridades urbanas”.

Ricard Gomà, presenta una ponència al workshop ‘Resiliencia urbana en la ciudad post-covid’

Degut a les circumstàncies actuals de la pandèmia, la pròxima edició del màster serà 100% online.

Nova edició del Màster Metròpoli en Estudis Urbans i Metropolitans ONLINE

L’Observatori Metropolità de l’Habitatge de Barcelona, integrat a l’IERMB, ha publicat el Laboratori ‘L’oferta i la demanda d’habitatges de lloguer. Dades mensuals de portals immobiliaris. Juliol 2020’.

L’O-HB publica el laboratori d’oferta i demanda de lloguer de gener a juliol del 2020

Investigadors de l’Àrea de Cohesió Social i Urbana de l’IERMB són els autors de l’article “Ciudad postindustrial y dinámicas socio-residenciales en España: un análisis comparativo de cinco metrópolis”.

Article de Sergio Porcel i Fernando Antón a Scripta Nova

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí