Joan Marull, cap de l’àrea d’ecologia i Territori de l’IERMB, és coautor del capítol “Where do we come from?. Cultural heritage in forest and forests management”

El capítol forma part del llibre “How to balance forestry and biodiversity conservation. A view across Europe”

L’O-HB publica el laboratori d’oferta i demanda de lloguer dels habitatges de Barcelona, l’àrea metropolitana i la regió metropolitana

El preu de l’habitatge de lloguer a Barcelona se situa en el preu més baix des del gener del 2019

Ha estat enviat als subscriptors el vintè número del butlletí electrònic de l’IERMB corresponent als mesos de novembre i desembre de 2020.

Butlletí electrònic de l’IERMB número 20

Publicada una contribució de Joan Trullén (Universitat Autònoma de Barcelona) i Vittorio Galletto (cap de l’àrea d’economia regional i urbana de l’IERMB) a la monografia “Geopolítica y Comercio en tiempos de cambio. Una mirada desde Barcelona”.

Publicada la monografia “Geopolítica y Comercio en tiempos de cambio. Una mirada desde Barcelona”

L’Institut Infància i Adolescència participa en la jornada convocada per l’Ajuntament de Barcelona i el Consorci de l’Educació de Barcelona.

Jornada “Transformem els patis escolars: més naturalitzats, coeducatius i comunitaris”

Working Paper d’Economia, elaborat pel professor Joan Trullen (UAB), Vittorio Galletto, Marc Figuls i Sandra Aguilera, de l’Àrea d’Economia Urbana i Regional de l’IERMB.

Publicat un nou Working Paper d’Economia amb el títol “Impacte de la crisi de la covid-19 en el mercat de treball metropolità de Barcelona”

L’informe recull els primers resultats de les estimacions sobre desigualtat social i pobresa per l’any 2020 que ha realitzat l’Àrea de cohesió social i urbana de l’IERMB.

Publicat l’informe “Una aproximació als efectes socioeconòmics de la covid-19 a la metròpoli de Barcelona”

L’Institut Infància i Adolescència, que forma part de l’IERMB, ha dut a terme algunes avaluacions sobre polítiques públiques impulsades per l’Ajuntament de Barcelona per la garantia dels drets dels infants.

L’IIAB fa aportacions al Repositori d’Ivàlua sobre avaluacions de polítiques públiques

L’Institut Infància i Adolescència, que forma part de l’IERMB,  va donar suport a la jornada “Pobresa i desigualtats en la infància a Barcelona”.

Publicat l’Informe “Covid-19 i infància a Barcelona: impactes en els drets de la infància i l’adolescència i respostes municipals” (IIAB)

El cap de l’Àrea d’Economia Regional i Urbana de l’IERMB, va ser un dels ponents de la taula rodona “Com pot ser la recuperació econòmica a les grans àrees urbanes?”.

Vittorio Galletto participa al Workshop “Towards a Fast Economic Recovery? How Large Metropolis and its Municipalities can Mitigate the Socio-Economic Impact of Covid-19”

L’estudi recull i analitza les actuacions publicades dels 36 municipis que conformen l’àrea metropolitana de Barcelona durant el primer estat d’alarma per la covid-19. També inclou l’anàlisi de les accions de l’AMB i el seu suport als municipis metropolitans.

Publicat l’informe complet de l’estudi “Resiliència municipal davant la crisi de la covid-19 a la metròpoli de Barcelona”

L’Àrea de Sostenibilitat Urbana, participa en el desplegament del cas d’estudi de Barcelona del projecte europeu SCOREwater.

SCOREwater, cas d’estudi de Barcelona: Desplegament de l’estació de mostreig del Poblenou

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí