L’Institut romandrà tancat del dia 5 al 25 d’agost de 2019.

L’IERMB tanca per vacances

L’Àrea Metropolitana de Barcelona ha publicat  l’informe “Canvi demogràfic, envelliment i metròpoli” realitzat per l’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona amb col·laboració del Centre d’Estudis Demogràfics.

S’ha publicat l’informe “Canvi demogràfic, envelliment i metròpoli”

El cap de l’Àrea d’Ecologia i Territori de l’IERMB, Joan Marull, participarà en el 3rd World Congress of Environmental History que tindrà lloc a Florianópolis, Brazil del 22 al 26 de juliol.

Joan Marull al 3rd World Congress of Environmental History

L’Ajuntament de Barcelona ha fet públic el segon informe d’Oportunitats educatives de la infància i l’adolescència a Barcelona 2018-2019, realitzat per l’Institut Infància i Adolescència de Barcelona.

L’IIAB publica el segon informe d’oportunitat educatives a Barcelona

El passat dijous dia 11 de juliol, la Marta Garcia i l’Elena Domene de l’Àrea de Sostenibilitat Urbana van assistir a la constitució de la Taula per l’Emergència Climàtica de Barcelona.

L’IERMB participa a la Taula per a la Emergència Climàtica de Barcelona

L’Àrea de Drets Socials de l’Ajuntament de Barcelona ha publicat un conjunt d’estudis amb la col·laboració de l’Àrea de Cohesió Social i Urbana de l’IERMB.

Publicació d’informes 2018 sobre curs vital i cohesió social de l’Ajuntament de Barcelona

L’IERMB necessita incorporar un/a Tècnic/a superior en governança i polítiques públiques.

Oferta de feina

Es presenten els resultats de l’Enquesta EMEF 2018. L’IERMB ha supervisat el treball de camp i ha analitzat els seus resultats.

Presentació dels resultats EMEF 2018

El dia 3 de juny, s’ha presentat l’estudi “L’Habitatge a la metròpoli de Barcelona. 2018” realitzat per l’Observatori Metropolità de l’Habitatge de Barcelona (O-HB). La presentació ha estat a càrrec de la Sra. Carme Trilla, presidenta de l’O-HB.

Presentació de “L’Habitatge a la metròpoli de Barcelona. 2018”

Diversos investigadors/es de l’IERMB participaran en el XIII Congreso Español de Sociología que se celebrarà entre els diez 3 i 6 de juliol a València, organitzat per la Federación Española de Sociología (FES). El tema del congrés és “Societats en la cruïlla, compromisos de la sociologia” i es desenvoluparà a la Facultat de Ciències Socials de la Universitat de València.

L’IERMB al XIII Congreso Español de Sociología de València

Ha estat enviat als subscriptors el tretzè número del butlletí electrònic de l’IERMB corresponent als mesos de maig i juny de 2019.

Butlletí electrònic de l’IERMB número 13

El dia 4 de juliol el cap de l’Àrea d’Ecologia i Territori de l’IERMB, Joan Marull, participarà en el 10th IALE WORLD CONGRESS que tindrà lloc a Milà.

Joan Marull al 10th IALE WORLD CONGRESS de Milà

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí