Accés a la informació pública

Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d’accés a la informació pública, disponible per a qualsevol ciutadà a partir del 16 anys, tant a títol individual com en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda.

La sol·licitud la podreu presentar tant, a través del formulari de l’Agència de transparència de l’AMB, com a través del formulari propi del Institut, que trobareu al final de cada pàgina de la nostra web i dins del portal de transparència,  o directament a través del correu electrònic iermb@uab.cat.

Les dades necessàries per poder tramitar la sol·licitud la vostra identitat, la informació sol·licitada i una adreça de contacte, preferiblement electrònica.

Tot i que no és necessari que motiveu la vostra sol·licitud d’accés a la informació pública, si exposeu els motius pot ajudar a donar un millor servei i una resposta més complerta i acurada.

Només es denegarà l’accés a la informació si cal aplicar algun dels límits o restriccions regulats per la llei de transparència, és a dir, quan el coneixement o la divulgació de la informació comporta perjudicis a menors d’edat, la intimitat, el secret profesional i els drets de propietat Intel.lectual, la seguretat pública, etc.

Aquesta información es gratuïta, si les dades existeixen en format electrònic o si són consultades en el lloc on es troben dipositades. L’expedició de còpies i la transposició a formats diferents de l’original estan subjectes a contraprestació econòmica, que en cap cas excedirà el cost de l’operació. En aquests casos, el servei responsable de resoldre les sol.licitud us informarà prèviament del cost aproximat i la forma de pagament.

Aquesta informació es podrà demanar i/o consultar qualsevol dia de l’any i el termini de resposta serà com a màxim d’un mes des de la recepció de la sol.licitud.

Per més informació consulteu la normativa aplicable.

Accés a la informació pública des de l’Agència de Transparència de l’AMB:

Notícies

El dia 11 de febrer tindrà lloc la Jornada “Coneixement, compromís i transformació urbana, ciències socials i ciutat” en el marc de la Biennal Ciutat i Ciència, organitzada per l’IERMB, juntament amb l’IGOP-UAB i l’Ajuntament de Barcelona.

Jornada de Ciències Socials i Ciutat dins la Biennal Ciutat i Ciència

El director de l’IERMB, Ricard Gomà, i les investigadores Maite Pérez i Helena Cruz participaran en el proper curs de l’Escola d’hivern Barcelona gov “Governança urbana i polítiques de ciutat”.

L’IERMB al curs de l’Escola d’hivern Barcelona gov “Governança urbana i polítiques de ciutat”

El dia 17 de gener s’ha presentat de FLAIX metropolità 2018 i de l’Evolució socioeconòmica a l’Àrea Metropolitana de Barcelona 2014-2018, en què hi ha col·laborat l’IERMB.

Presentat el FLAIX econòmic metropolità 2018 a la Cambra de Comerç

El dia 21 de gener tindrà lloc una nova edició del Laboratori d’Idees “Seminaris del LET” (curs 2018-19) a la seu de l’IERMB.

Nou Seminari del Laboratori Metropolità d’Ecologia i Territori de Barcelona

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí