Accés a la informació pública

Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d’accés a la informació pública, disponible per a qualsevol ciutadà a partir del 16 anys, tant a títol individual com en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda.

La sol·licitud la podreu presentar tant, a través del formulari de l’Agència de transparència de l’AMB, com a través del formulari propi del Institut, que trobareu al final de cada pàgina de la nostra web i dins del portal de transparència,  o directament a través del correu electrònic iermb@uab.cat.

Les dades necessàries per poder tramitar la sol·licitud la vostra identitat, la informació sol·licitada i una adreça de contacte, preferiblement electrònica.

Tot i que no és necessari que motiveu la vostra sol·licitud d’accés a la informació pública, si exposeu els motius pot ajudar a donar un millor servei i una resposta més complerta i acurada.

Només es denegarà l’accés a la informació si cal aplicar algun dels límits o restriccions regulats per la llei de transparència, és a dir, quan el coneixement o la divulgació de la informació comporta perjudicis a menors d’edat, la intimitat, el secret profesional i els drets de propietat Intel.lectual, la seguretat pública, etc.

Aquesta información es gratuïta, si les dades existeixen en format electrònic o si són consultades en el lloc on es troben dipositades. L’expedició de còpies i la transposició a formats diferents de l’original estan subjectes a contraprestació econòmica, que en cap cas excedirà el cost de l’operació. En aquests casos, el servei responsable de resoldre les sol.licitud us informarà prèviament del cost aproximat i la forma de pagament.

Aquesta informació es podrà demanar i/o consultar qualsevol dia de l’any i el termini de resposta serà com a màxim d’un mes des de la recepció de la sol.licitud.

Per més informació consulteu la normativa aplicable.

Accés a la informació pública des de l’Agència de Transparència de l’AMB:

Notícies

El IV Simposi d’Investigació Criminològica “Reptes de la seguretat ciutadana en l’àmbit local” es celebrà els 27 i 28 de Juny a Granada

Marta Murrià i Cristina Sobrino participaran a la IV Simposi d’Investigació Criminològica

Ja està disponible el trenta-unè butlletí de novetats del Centre de Documentació de l’IERMB corresponent al període abril-juny de 2019.

Butlletí de novetats del Centre de Documentació

El dia 29 de juny, l’investigador de l’Àrea d’Ecologia i Territori de l’IERMB, Roc Padró, participarà en la Conferència Internacional sobre Materialisme Històric que tindrà lloc a Barcelona.

Roc Padró a la Conferència Internacional sobre Materialisme Històric a Barcelona

El dia 27 de juny, el cap de l’Àrea de Cohesió Social i Urbana de l’IERMB, Sergio Porcel, participarà en el seminari internacional “Metropolitan policies and indicators of social cohesion” que se celebrarà a Barcelona.

Sergio Porcel al seminari internacional Metropolitan policies and indicators of social cohesion

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí