En aquest apartat podreu consultar l’Estat de Comptes del pressupost a 30 de juny dels últims anys.

Cal dir que l’Institut no elabora informes d’execució de pressupost de manera trimestral, però si amb periodicitat semestral de cara al retiment de comptes amb el Consell de Govern. Tot i així, la direcció de l’Institut ha decidit elaborar, a partir d’aquest any 2018, un informe d’execució de pressupostos a data 30 de setembre que podreu consultar també dins d’aquest apartat: “Informació Pressupostaria – Estat de comptes de pressupost a 30/09.

Notícies

El director de l’IERMB, Ricard Gomà, i les investigadores Maite Pérez i Helena Cruz participaran en el proper curs de l’Escola d’hivern Barcelona gov “Governança urbana i polítiques de ciutat”.

L’IERMB al curs de l’Escola d’hivern Barcelona gov “Governança urbana i polítiques de ciutat”

El dia 17 de gener s’ha presentat de FLAIX metropolità 2018 i de l’Evolució socioeconòmica a l’Àrea Metropolitana de Barcelona 2014-2018, en què hi ha col·laborat l’IERMB.

Presentat el FLAIX econòmic metropolità 2018 a la Cambra de Comerç

El dia 21 de gener tindrà lloc una nova edició del Laboratori d’Idees “Seminaris del LET” (curs 2018-19) a la seu de l’IERMB.

Nou Seminari del Laboratori Metropolità d’Ecologia i Territori de Barcelona

L’Institut Infància i Adolescència de Barcelona, fundat el 1998 i adscrit a l’Ajuntament de Barcelona, ha passat a formar part de l’IERMB a fi d’enfortir la recerca orientada a millorar les polítiques locals i metropolitanes.

L’Institut Infància i Adolescència de Barcelona s’integra a l’IERMB

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí