En aquest apartat podreu consultar l’Estat de Comptes del pressupost a 30 de juny dels últims anys.

Cal dir que l’Institut no elabora informes d’execució de pressupost de manera trimestral, però si amb periodicitat semestral de cara al retiment de comptes amb el Consell de Govern. Tot i així, la direcció de l’Institut ha decidit elaborar, a partir d’aquest any 2018, un informe d’execució de pressupostos a data 30 de setembre que podreu consultar també dins d’aquest apartat: “Informació Pressupostaria – Estat de comptes de pressupost a 30/09.

Notícies

L’IERMB necessita incorporar un/a tècnic/a en comunicació i un/a técnic/a en informàtica.

Ofertes de feina

El dia 21 de setembre va tenir lloc l’acte de presentació de l’Informe GEM-Catalunya 2019-2020, a la Fira de Barcelona, en el marc del BizBarcelona.

Presentació de l’Informe GEM-Catalunya 2019-2020

El 22 de setembre es posa en marxa el treball de camp de l’Enquesta sobre l’assetjament sexual al transport públic 2020.

Posada en marxa del treball de camp de l’Enquesta sobre l’assetjament sexual al transport públic 2020

El passat dia 16 de setembre de 2020, l’Àrea d’Ecologia i Territori de l’IERMB, van fer dues presentacions online a la conferència amb el títol: “Landscape Science and Landscape Ecology: Considering Responses to Global Challenges”

Joan Marull i Roc Padró participen a la conferència IALE International Conference 2020

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Horari d’atenció al públic: 8-15h

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí