En aquest apartat podreu consultar l’Estat de Comptes del pressupost a 30 de setembre dels últims anys.

Cal dir que l’Institut no elabora informes d’execució de pressupost de manera trimestral, però si amb periodicitat semestral de cara al retiment de comptes amb el Consell de Govern. Tot i així, la direcció de l’Institut ha decidit elaborar, a partir d’aquest any 2018, un informe d’execució de pressupostos a data 30 de setembre.

Notícies

El 28 de setembre s’ha posat en marxa el treball de camp de l’Enquesta de Mobilitat en dia Feiner 2020 (EMEF 2020), amb l’enviament de cartes a les persones seleccionades per contestar l’enquesta. Les entrevistes on-line i telefòniques començaran el dia 29 de setembre.

Posada en marxa del treball de camp de l’Enquesta de Mobilitat en dia Feiner (EMEF) 2020

El cap d’àrea de l’àrea d’Economia Regional i Urbana de l’IERMB participarà el pròxim dia 1 a la taula “Conjuntura econòmica i Nova indústria 4.0”.

Participació de Vittorio Galletto a la primera sessió “Taula de Reactivació Econòmica i Reindustrialització”

L’IERMB necessita incorporar un/a tècnic/a en comunicació i un/a técnic/a en informàtica.

Ofertes de feina

El dia 21 de setembre va tenir lloc l’acte de presentació de l’Informe GEM-Catalunya 2019-2020, a la Fira de Barcelona, en el marc del BizBarcelona.

Presentació de l’Informe GEM-Catalunya 2019-2020

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Horari d’atenció al públic: 8-15h

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí