A partir del 15 de gener de 2015, els proveïdors del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona han de presentar les seves factures en format electrònic d’acord amb Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic.

Presentació de factures

En el següent enllaç podreu presentar les vostres factures electròniques a nom del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona:

Bústia de lliurament de factures

Per fer-ho, podeu consultar el Manual d’usuari de la bústia de lliurament:

Manual d’usuari

Generació de factures

El format electrònic per emetre factures electròniques a l’administració és Facturae segons l’Ordre PRE/2971/2007. En el següent enllaç trobareu informació sobre el diversos mecanismes per generar factures en aquest format públic:

Com crear e-factures

A la factura també ha de constar obligatòriament el nostre codi DIR3 (òrgan gestor, oficina comptable i unitat tramitadora): I00000301 i s’hauran d’omplir tots els camps possibles per tal que no hagin errors de lectura i es rebutgin.

Més informació

1. Manuals de factura electrònica per conèixer amb detall la facturació electrònica.
  1. Marc jurídic en el portal Facturae podeu consultar la normativa de facturació electrònica.
  1. Relació de consultes freqüents: consulteu a l’Agència Tributària FAQ de preguntes freqüents de facturació electrònica de l’AEAT.
Notícies

El dia 31 de maig tindrà lloc l’acte de presentació de l’Informe GEM-Catalunya 2016, a les 10 h. a la Fira de Barcelona Av. Reina Maria Cristina, s/n. en el marc del Biz Barcelona (Palau 5 – Sala 4).

Presentació de l’Informe GEM-Catalunya 2016

El dia 2 de juny tindrà lloc a la seu de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), a les 11.00 hores, un debat d’“Espai Metròpoli” amb motiu de la presentació de “Repensar la metròpoli: noves claus per a un projecte col·lectiu” (Anuari metropolità de Barcelona 2016).

Jornada “Espai Metròpoli”: taula/debat amb motiu de la presentació de la publicació “Repensar la metròpoli”

El cap de l’Àrea d’Economia Regional i Urbana de l’IERMB, Vittorio Galleto, el dia 31 de maig participarà en una jornada sobre “Treball assalariat, cost de la vida i renda garantida”, organitzada per l’Ajuntament de Barcelona.

Vittorio Galletto a una jornada sobre “Treball assalariat, cost de la vida i renda garantida”

Els dies 29 i 30 de maig el director de l’IERMB, Ricard Gomà, participarà en la conferència internacional “Building inclusive cities: agenda for Barcelona and Chicago”.

Ricard Gomà a una conferencia internacional a Barcelona

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE
  Accepto la política de privacitat

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí