A partir del 15 de gener de 2015, els proveïdors del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona han de presentar les seves factures en format electrònic d’acord amb Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic.

Presentació de factures

En el següent enllaç podreu presentar les vostres factures electròniques a nom del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona:

Bústia de lliurament de factures

Per fer-ho, podeu consultar el Manual d’usuari de la bústia de lliurament:

Manual d’usuari

Generació de factures

El format electrònic per emetre factures electròniques a l’administració és Facturae segons l’Ordre PRE/2971/2007. En el següent enllaç trobareu informació sobre el diversos mecanismes per generar factures en aquest format públic:

Com crear e-factures

A la factura també ha de constar obligatòriament el nostre codi DIR3 (òrgan gestor, oficina comptable i unitat tramitadora): I00000301 i s’hauran d’omplir tots els camps possibles per tal que no hagin errors de lectura i es rebutgin.

Més informació

1. Manuals de factura electrònica per conèixer amb detall la facturació electrònica.
  1. Marc jurídic en el portal Facturae podeu consultar la normativa de facturació electrònica.
  1. Relació de consultes freqüents: consulteu a l’Agència Tributària FAQ de preguntes freqüents de facturació electrònica de l’AEAT.
Notícies

La investigadora de l’àrea de mobilitat de l’IERMB, Núria Pérez, ha assistit a la XLIII Reunión de Estudios Regionales que s’ha celebrat a Sevilla del 15 al 17 de novembre.

Núria Pérez a la XLIII Reunión de Estudios Regionales a Sevilla

La jornada d’“Espai Metròpoli”, “Enquesta de Condicions de Vida 2016. Resultats sintètics Àrea Metropolitana de Barcelona”, es realitzarà el pròxim dia 22 de novembre.

Jornada “Espai Metròpoli” Resultats sintètics de l’Enquesta de Condicions de Vida

El dia 14 de novembre la responsable del Àrea de Convivència i Seguretat Urbana de l’IERMB, Marta Murrià, ha perticipat en el Campus de Pensadors Urbans (CPU/UTC) de Barcelona per a ciutats més segures.

Marta Murrià al Campus de Pensadors Urbans (CPU/UTC) de Barcelona per a ciutats més segures.

El director de l’IERMB, Ricard Gomà, ha assistit XXII Congreso internacional del CLAD (Centro Latinoamericano de Administración para el Desarrollo) que s’ha celebrat a Madrid del 14 al 17 de novembre.

Ricard Gomà al XXII Congreso internacional del CLAD de Madrid

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE
  Accepto la política de privacitat

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí