A partir del 15 de gener de 2015, els proveïdors del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona han de presentar les seves factures en format electrònic d’acord amb Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic.

Presentació de factures

En el següent enllaç podreu presentar les vostres factures electròniques a nom del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona:

Bústia de lliurament de factures

Per fer-ho, podeu consultar el Manual d’usuari de la bústia de lliurament:

Manual d’usuari

Generació de factures

El format electrònic per emetre factures electròniques a l’administració és Facturae segons l’Ordre PRE/2971/2007. En el següent enllaç trobareu informació sobre el diversos mecanismes per generar factures en aquest format públic:

Com crear e-factures

A la factura també ha de constar obligatòriament el nostre codi DIR3 (òrgan gestor, oficina comptable i unitat tramitadora): I00000301 i s’hauran d’omplir tots els camps possibles per tal que no hagin errors de lectura i es rebutgin.

Més informació

1. Manuals de factura electrònica per conèixer amb detall la facturació electrònica.
  1. Marc jurídic en el portal Facturae podeu consultar la normativa de facturació electrònica.
  1. Relació de consultes freqüents: consulteu a l’Agència Tributària FAQ de preguntes freqüents de facturació electrònica de l’AEAT.
Notícies

La responsable del àrea de Convivència i Seguretat Urbana de l’IERMB, Marta Murrià, assistirà a la conferencia final del projecte europeu MARGIN que se celebrarà a Budapest del 3 al 5 d’abril.

Marta Murrià a Budapest

El dia 21 de març el cap de l’àrea d’economia regional i urbana de l’IERMB, Vittorio Galletto ha impartit un seminari al Departament d’Economia de la Universitat Rovira i Virgili, campus Bellissens de Reus.

Vittorio Galletto imparteix un seminari a la Universitat Rovira i Virgili

El dia 6 de març comença l’Enquesta de Victimització de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (EVAMB) 2017.

Inici treball de camp Enquesta de Victimització de l’AMB 2017

L’IERMB participa en el grup pilot que s’ha constituït per impulsar la Carta del sistema alimentari metropolità, coordinat pel Pla Estratègic Metropolità de Barcelona.

L’IERMB al grup de treball per impulsar la Carta del sistema alimentari metropolità

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE
  Accepto la política de privacitat

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí