A partir del 15 de gener de 2015, els proveïdors del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona han de presentar les seves factures en format electrònic d’acord amb Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic.

Circular facturació electrònica

Presentació de factures

En el següent enllaç podreu presentar les vostres factures electròniques a nom del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona:

Bústia de lliurament de factures

Per fer-ho, podeu consultar el Manual d’usuari de la bústia de lliurament:

Manual d’usuari

Generació de factures

El format electrònic per emetre factures electròniques a l’administració és Facturae segons l’Ordre PRE/2971/2007. En el següent enllaç trobareu informació sobre el diversos mecanismes per generar factures en aquest format públic:

Com crear e-factures

A la factura també ha de constar obligatòriament el nostre codi DIR3 (òrgan gestor, oficina comptable i unitat tramitadora): I00000301 i s’hauran d’omplir tots els camps possibles per tal que no hagin errors de lectura i es rebutgin.

Més informació

1. Manuals de factura electrònica per conèixer amb detall la facturació electrònica.
  1. Marc jurídic en el portal Facturae podeu consultar la normativa de facturació electrònica.
  1. Relació de consultes freqüents: consulteu a l’Agència Tributària FAQ de preguntes freqüents de facturació electrònica de l’AEAT.
Notícies

La revista Noticias Obreras, editada per la Hermandad Obrera de Acción Católica (HOAC), ha publicat en el seu número 1624 (gener 2020) dedicat a “La Ciudad inclusiva”, un article del director de l’IERMB, Ricard Gomà.

Article de Ricard Gomà a la Revista Noticias Obreras

La revista Applied Geography ha publicat, en el seu volum 115 (febrer 2020), un article dels investigadors de l’IERMB Xavier Garcia Acosta, Marta Garcia-Sierra i Elena Domene.

Article de Xavier Garcia Acosta, Marta Garcia-Sierra i Elena Domene a Applied Geography

El dia 30 de gener, Ricard Gomà, director de l’IERMB, participarà en la Jornada “La realitat que no es veu” de presentació de l’Informe Foessa 2019 a Barcelona.

Ricard Gomà a la Jornada de presentació de l’Informe Foessa 2019 a Barcelona

El dia 30 de gener ha tindrà lloc una nova edició del Laboratori d’Idees “Seminaris del LET” del curs 2019-20 a la seu de l’IERMB.

Seminari del Laboratori Metropolità d’Ecologia i Territori de Barcelona

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Horari d’atenció al públic: 8-15h

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí