A partir del 15 de gener de 2015, els proveïdors del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona han de presentar les seves factures en format electrònic d’acord amb Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic.

Circular facturació electrònica

Presentació de factures

En el següent enllaç podreu presentar les vostres factures electròniques a nom del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona:

Bústia de lliurament de factures

Per fer-ho, podeu consultar el Manual d’usuari de la bústia de lliurament:

Manual d’usuari

Generació de factures

El format electrònic per emetre factures electròniques a l’administració és Facturae segons l’Ordre PRE/2971/2007. En el següent enllaç trobareu informació sobre el diversos mecanismes per generar factures en aquest format públic:

Com crear e-factures

A la factura també ha de constar obligatòriament el nostre codi DIR3 (òrgan gestor, oficina comptable i unitat tramitadora): I00000301 i s’hauran d’omplir tots els camps possibles per tal que no hagin errors de lectura i es rebutgin.

Més informació

1. Manuals de factura electrònica per conèixer amb detall la facturació electrònica.
  1. Marc jurídic en el portal Facturae podeu consultar la normativa de facturació electrònica.
  1. Relació de consultes freqüents: consulteu a l’Agència Tributària FAQ de preguntes freqüents de facturació electrònica de l’AEAT.
Notícies

El director de l’IERMB, Ricard Gomà, participarà en el simposi “Seeking New Solutions to Social Problems Symposium” que se celebrarà a Esmirna, Turquia, els dies 15 i 16 de novembre.

Ricard Gomà al “Seeking New Solutions to Social Problems Symposium” d’Esmirna

El dia 13 de novembre l’IERMB impartirà un taller sobre la Base Cartogràfica d’Equipaments de l’AMB, en el marc de l’Smart City Week.

L’IERMB a l’Smart City Week

El dia 8 de novembre la cap de l’Àrea de Convivència i Seguretat urbana de l’IERMB, Marta Murrià, intervindrà en la 1a Jornada Compartim Coneixement del Consorci Besòs.

Marta Murrià a la 1a Jornada Compartim Coneixement del Consorci Besòs

Laia Pineda ha assumit la direcció de l’Institut d’Infància i Adolescència de Barcelona (IERMB).

Nova direcció a l’Institut d’Infància i Adolescència de Barcelona

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Horari d’atenció al públic: 8-15h

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí