A partir del 15 de gener de 2015, els proveïdors del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona han de presentar les seves factures en format electrònic d’acord amb Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic.

Circular facturació electrònica

Presentació de factures

En el següent enllaç podreu presentar les vostres factures electròniques a nom del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona:

Bústia de lliurament de factures

Per fer-ho, podeu consultar el Manual d’usuari de la bústia de lliurament:

Manual d’usuari

Generació de factures

El format electrònic per emetre factures electròniques a l’administració és Facturae segons l’Ordre PRE/2971/2007. En el següent enllaç trobareu informació sobre el diversos mecanismes per generar factures en aquest format públic:

Com crear e-factures

A la factura també ha de constar obligatòriament el nostre codi DIR3 (òrgan gestor, oficina comptable i unitat tramitadora): I00000301 i s’hauran d’omplir tots els camps possibles per tal que no hagin errors de lectura i es rebutgin.

Més informació

1. Manuals de factura electrònica per conèixer amb detall la facturació electrònica.
  1. Marc jurídic en el portal Facturae podeu consultar la normativa de facturació electrònica.
  1. Relació de consultes freqüents: consulteu a l’Agència Tributària FAQ de preguntes freqüents de facturació electrònica de l’AEAT.
Notícies

Obertes les inscripcions de la nova edició del Màster Metròpoli en Estudis Urbans i Metropolitans!

L’edició 2021-2022 ofereix un nou pla d’estudis amb una oferta formativa actualitzada per analitzar i transformar les ciutats en l’escenari de la reconstrucció postcovid

El 70% dels barris més vulnerables de la metròpoli de Barcelona es concentren al Besòs

Els barris de vulnerabilitat urbana extrema destaquen per una elevada concentració de població amb rendes baixes i d’un reduït parc d’habitatge social

Comença el treball de camp de l’enquesta ScoreWater per obtenir informació sobre els hàbits de vida i salut a tres barris de Barcelona

L’enquesta servirà per analitzar els hàbits de la població a l’hora d’eliminar residus, el seu l’impacte ambiental i permetrà conèixer detalls sobre la seva salut

El Laboratori Metropolità d’Ecologia i Territori de Barcelona (LET): un laboratori d’idees i una caixa d’eines per a l’anàlisi dels territoris metropolitans

El proper dijous 17 de juny es presenta el LET ,en el marc de la xarxa UAB Open Labs

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Horari d’atenció al públic: 8-15h

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí