A partir del 15 de gener de 2015, els proveïdors del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona han de presentar les seves factures en format electrònic d’acord amb Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic.

Presentació de factures

En el següent enllaç podreu presentar les vostres factures electròniques a nom del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona:

Bústia de lliurament de factures

Per fer-ho, podeu consultar el Manual d’usuari de la bústia de lliurament:

Manual d’usuari

Generació de factures

El format electrònic per emetre factures electròniques a l’administració és Facturae segons l’Ordre PRE/2971/2007. En el següent enllaç trobareu informació sobre el diversos mecanismes per generar factures en aquest format públic:

Com crear e-factures

A la factura també ha de constar obligatòriament el nostre codi DIR3 (òrgan gestor, oficina comptable i unitat tramitadora): I00000301 i s’hauran d’omplir tots els camps possibles per tal que no hagin errors de lectura i es rebutgin.

Més informació

1. Manuals de factura electrònica per conèixer amb detall la facturació electrònica.
  1. Marc jurídic en el portal Facturae podeu consultar la normativa de facturació electrònica.
  1. Relació de consultes freqüents: consulteu a l’Agència Tributària FAQ de preguntes freqüents de facturació electrònica de l’AEAT.
Notícies

L’investigador de l’IERMB, Xavier Garcia Acosta participarà en el 27th Nordic Symposium on Tourism and Hospitality Research que se celebrarà a Alta, Noruega, del 24 al 26 de setembre de 2018.

Xavier Garcia Acosta al 27th Nordic Symposium on Tourism and Hospitality Research a Alta, Noruega

Els dies 12 i 13 de setembre ha tingut lloc a Madrid el segon Seminari REPOLURB amb el títol “Las condiciones de desarrollo de la innovación urbana: ¿qué factores explican el desarrollo de prácticas de innovación urbana?”

II Seminari REPOLURB a Madrid “Las condiciones de desarrollo de la innovación urbana: ¿qué factores explican el desarrollo de prácticas de innovación urbana?”

Ja estan disponibles els primers resultats de l’Enquesta de Victimització de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (EVAMB) 2018.

Avanç de resultats de l’Enquesta de Victimització de l’Àrea Metropolitana de Barcelona 2018

Els investigadors de l’IERMB Helena Cruz i Carles Donat han impartit sengles conferències en el curs “Politiche urbane e sistemi di informazione territoriale a Barcellona” organitzat per la Unviersità degli Studi di Napoli Federico II i el Departament de Geografia de la UAB.

Conferències d’Helena Cruz i Carles Donat en el curs “Politiche urbane e sistemi di informazione territoriale a Barcellona”

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí