A partir del 15 de gener de 2015, els proveïdors del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona han de presentar les seves factures en format electrònic d’acord amb Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic.

Circular facturació electrònica

Presentació de factures

En el següent enllaç podreu presentar les vostres factures electròniques a nom del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona:

Bústia de lliurament de factures

Per fer-ho, podeu consultar el Manual d’usuari de la bústia de lliurament:

Manual d’usuari

Generació de factures

El format electrònic per emetre factures electròniques a l’administració és Facturae segons l’Ordre PRE/2971/2007. En el següent enllaç trobareu informació sobre el diversos mecanismes per generar factures en aquest format públic:

Com crear e-factures

A la factura també ha de constar obligatòriament el nostre codi DIR3 (òrgan gestor, oficina comptable i unitat tramitadora): I00000301 i s’hauran d’omplir tots els camps possibles per tal que no hagin errors de lectura i es rebutgin.

Més informació

1. Manuals de factura electrònica per conèixer amb detall la facturació electrònica.
  1. Marc jurídic en el portal Facturae podeu consultar la normativa de facturació electrònica.
  1. Relació de consultes freqüents: consulteu a l’Agència Tributària FAQ de preguntes freqüents de facturació electrònica de l’AEAT.
Notícies

El dia 20 de setembre es posa en marxa el treball de camp de l’Enquesta de Mobilitat en dia Feiner 2019 (EMEF 2019).

Posada en marxa del treball de camp de l’Enquesta de Mobilitat en dia Feiner (EMEF) 2019

La revista Desacatos, editada pel Centro de Investigaciones y Estudios Superiores en Antropología Social (CIESAS).de Ciutat de Mèxic, ha publicat en el seu número 61 (2019) dedicat a “Prefiguración y ciudad: nuevos actores y repertorios”, un article del director de l’IERMB, Ricard Gomà, juntament amb Ismael Blanco.

Article de Ricard Gomà a la revista Desacatos

El dia 23 de setembre tindrà lloc la primera edició del Laboratori d’Idees “Seminaris del LET” del nou curs 2019-20 a la seu de l’IERMB.

Seminari del Laboratori Metropolità d’Ecologia i Territori de Barcelona

La investigadora de l’Àrea de Convivència i Seguretat Urbana de l’IERMB, Cristina Sobrino, participarà al proper 19th Annual Conference of the European Society of Criminology (ConverGENT), que es celebrarà a Gant (Bèlgica) entre el 18 i el 21 de setembre de 2019.

Cristina Sobrino a la 19th Annual Conference of the European Society of Criminology de Gant

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Horari d’atenció al públic: 8-15h

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí