A partir del 15 de gener de 2015, els proveïdors del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona han de presentar les seves factures en format electrònic d’acord amb Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic.

Circular facturació electrònica

Presentació de factures

En el següent enllaç podreu presentar les vostres factures electròniques a nom del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona:

Bústia de lliurament de factures

Per fer-ho, podeu consultar el Manual d’usuari de la bústia de lliurament:

Manual d’usuari

Generació de factures

El format electrònic per emetre factures electròniques a l’administració és Facturae segons l’Ordre PRE/2971/2007. En el següent enllaç trobareu informació sobre el diversos mecanismes per generar factures en aquest format públic:

Com crear e-factures

A la factura també ha de constar obligatòriament el nostre codi DIR3 (òrgan gestor, oficina comptable i unitat tramitadora): I00000301 i s’hauran d’omplir tots els camps possibles per tal que no hagin errors de lectura i es rebutgin.

Més informació

1. Manuals de factura electrònica per conèixer amb detall la facturació electrònica.
  1. Marc jurídic en el portal Facturae podeu consultar la normativa de facturació electrònica.
  1. Relació de consultes freqüents: consulteu a l’Agència Tributària FAQ de preguntes freqüents de facturació electrònica de l’AEAT.
Notícies

La mobilitat en transport públic en dia feiner va créixer un 25% durant el 2021, apropant-se als nivells prepandèmia

Són dades de l’Enquesta de Mobilitat en Dia Feiner 2021, enquesta d’estadística oficial de l’ATM realitzada per l’IERMB

A Catalunya, hi ha un 14% més de persones en risc de pobresa si tenim en compte el cost de la vida

Així ho indica un estudi que defensa la necessitat de tenir en compte el diferent nivell de preus de cada territori per a comparar la renda familiar i el risc de pobresa entre ciutats i CCAA, de forma ajustada

Juanjo Medina, nou col·laborador de l’àrea de Convivència i Seguretat Urbana de l’IERMB

Com a referent en el camp de la criminologia, Medina assessorarà estratègicament els projectes que es desenvolupen a l’àrea de Convivència i Seguretat Urbana

Quins són els hàbits d’ús de l’energia a les llars de l’àrea metropolitana de Barcelona?

Comencem el treball de camp de l’Enquesta sobre els Hàbits Energètics a 1.200 llars metropolitanes

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Horari d’atenció al públic: 8-15h

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí