A partir del 15 de gener de 2015, els proveïdors del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona han de presentar les seves factures en format electrònic d’acord amb Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic.

Presentació de factures

En el següent enllaç podreu presentar les vostres factures electròniques a nom del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona:

Bústia de lliurament de factures

Per fer-ho, podeu consultar el Manual d’usuari de la bústia de lliurament:

Manual d’usuari

Generació de factures

El format electrònic per emetre factures electròniques a l’administració és Facturae segons l’Ordre PRE/2971/2007. En el següent enllaç trobareu informació sobre el diversos mecanismes per generar factures en aquest format públic:

Com crear e-factures

A la factura també ha de constar obligatòriament el nostre codi DIR3 (òrgan gestor, oficina comptable i unitat tramitadora): I00000301 i s’hauran d’omplir tots els camps possibles per tal que no hagin errors de lectura i es rebutgin.

Més informació

1. Manuals de factura electrònica per conèixer amb detall la facturació electrònica.
  1. Marc jurídic en el portal Facturae podeu consultar la normativa de facturació electrònica.
  1. Relació de consultes freqüents: consulteu a l’Agència Tributària FAQ de preguntes freqüents de facturació electrònica de l’AEAT.
Notícies

El dia 30 de maig a les 10.00 h tindrà lloc l’acte de presentació de l’Informe GEM-Catalunya 2017-2018, a la Fira de Barcelona Av. Reina Maria Cristina, s/n. en el marc del Biz Barcelona (Sala Biz Barcelona 2).

Presentació de l’Informe GEM-Catalunya 2017-2018

El dia 15 de maig el Director de l’IERMB, Ricard Gomá, ha intervingut a la Jornada “Cohabitatge? Alternatives d’habitatge per a gent gran” que s’ha celebrat al Prat de Llobregat.

Ricard Gomà a la Jornada “Cohabitatge? Alternatives d’habitatge per a gent gran”

Els dies 17 i 18 de maig ha tingut lloc el seminari REPOLURB “Las estrategias de innovación en las políticas urbanas” organitzat per l’IGOP-UAB i l’IERMB.

Seminari REPOLURB “Las estrategias de innovación en las políticas urbanas”

El dia 16 de maig l’IERMB posa en marxa treball de camp de l’enquesta d’ocupació i satisfacció dels/les usuaris/es de les platges metropolitanes (edició 2018).

Posada en marxa del treball de camp de l’enquesta d’ocupació i satisfacció dels/les usuaris/es de les platges metropolitanes de Barcelona, 2018

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE
  Accepto la política de privacitat

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí