A partir del 15 de gener de 2015, els proveïdors del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona han de presentar les seves factures en format electrònic d’acord amb Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic.

Circular facturació electrònica

Presentació de factures

En el següent enllaç podreu presentar les vostres factures electròniques a nom del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona:

Bústia de lliurament de factures

Per fer-ho, podeu consultar el Manual d’usuari de la bústia de lliurament:

Manual d’usuari

Generació de factures

El format electrònic per emetre factures electròniques a l’administració és Facturae segons l’Ordre PRE/2971/2007. En el següent enllaç trobareu informació sobre el diversos mecanismes per generar factures en aquest format públic:

Com crear e-factures

A la factura també ha de constar obligatòriament el nostre codi DIR3 (òrgan gestor, oficina comptable i unitat tramitadora): I00000301 i s’hauran d’omplir tots els camps possibles per tal que no hagin errors de lectura i es rebutgin.

Més informació

1. Manuals de factura electrònica per conèixer amb detall la facturació electrònica.
  1. Marc jurídic en el portal Facturae podeu consultar la normativa de facturació electrònica.
  1. Relació de consultes freqüents: consulteu a l’Agència Tributària FAQ de preguntes freqüents de facturació electrònica de l’AEAT.
Notícies

La percepció de dificultat per trobar habitatge assequible s’estén arreu de la regió metropolitana

Impactes ambientals de l’agricultura periurbana a l’àrea metropolitana de Barcelona: una avaluació del cicle de vida

Aquest estudi proporciona una línia de recerca fonamental per avaluar els escenaris de transició ecològica de l’agricultura periurbana

L’equip de l’IERMB us desitja molt Bones Festes!

Us desitgem les millors Festes possibles per a totes i tots. Al llarg del pròxim any seguirem generant i compartim coneixement per a una metròpoli on cuidar les persones i els barris; la vida i també el nostre planeta

El turisme ja frega els nivells d’abans de la pandèmia a la província de Barcelona

El nombre de turistes puja fins als 3,7 milions el tercer trimestre del 2022, un 3 % menys que l’any 2019

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Horari d’atenció al públic: 8-15h

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí