A partir del 15 de gener de 2015, els proveïdors del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona han de presentar les seves factures en format electrònic d’acord amb Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic.

Circular facturació electrònica

Presentació de factures

En el següent enllaç podreu presentar les vostres factures electròniques a nom del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona:

Bústia de lliurament de factures

Per fer-ho, podeu consultar el Manual d’usuari de la bústia de lliurament:

Manual d’usuari

Generació de factures

El format electrònic per emetre factures electròniques a l’administració és Facturae segons l’Ordre PRE/2971/2007. En el següent enllaç trobareu informació sobre el diversos mecanismes per generar factures en aquest format públic:

Com crear e-factures

A la factura també ha de constar obligatòriament el nostre codi DIR3 (òrgan gestor, oficina comptable i unitat tramitadora): I00000301 i s’hauran d’omplir tots els camps possibles per tal que no hagin errors de lectura i es rebutgin.

Més informació

1. Manuals de factura electrònica per conèixer amb detall la facturació electrònica.
  1. Marc jurídic en el portal Facturae podeu consultar la normativa de facturació electrònica.
  1. Relació de consultes freqüents: consulteu a l’Agència Tributària FAQ de preguntes freqüents de facturació electrònica de l’AEAT.

Samuel Nel·lo Deakin, nou doctor en ciclisme urbà

L’investigador de l’IERMB defensa que una ciutat ciclista madura ha d’incloure la dimensió social

Imatges de satèl·lit per predir l’evolució de la llum nocturna i els escenaris de progrés urbà

Un estudi de l’IERMB i la UB proposa preveure escenaris de progrés urbà per a les regions metropolitanes europees, a partir d’imatges de satèl·lit d’il·luminació nocturna

Arrenca el projecte “Transformem els patis escolars”

L’Institut d’Infància i Adolescència de Barcelona (IERMB) treballa per donar resposta a la necessitat de joc i educació a l’aire lliure

“Col·laborar amb la ciutadania per crear ciutats resilients al canvi climàtic”. Inscriu-te a la Jornada d’ScoreWater!

El pròxim divendres, 25 de març, a les 10:00, tindrà lloc aquesta jornada online, dins del marc del projecte europeu Scorewater

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Horari d’atenció al públic: 8-15h

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí