A partir del 15 de gener de 2015, els proveïdors del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona han de presentar les seves factures en format electrònic d’acord amb Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic.

Presentació de factures

En el següent enllaç podreu presentar les vostres factures electròniques a nom del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona:

Bústia de lliurament de factures

Per fer-ho, podeu consultar el Manual d’usuari de la bústia de lliurament:

Manual d’usuari

Generació de factures

El format electrònic per emetre factures electròniques a l’administració és Facturae segons l’Ordre PRE/2971/2007. En el següent enllaç trobareu informació sobre el diversos mecanismes per generar factures en aquest format públic:

Com crear e-factures

A la factura també ha de constar obligatòriament el nostre codi DIR3 (òrgan gestor, oficina comptable i unitat tramitadora): I00000301 i s’hauran d’omplir tots els camps possibles per tal que no hagin errors de lectura i es rebutgin.

Més informació

1. Manuals de factura electrònica per conèixer amb detall la facturació electrònica.
  1. Marc jurídic en el portal Facturae podeu consultar la normativa de facturació electrònica.
  1. Relació de consultes freqüents: consulteu a l’Agència Tributària FAQ de preguntes freqüents de facturació electrònica de l’AEAT.
Notícies

L’article “La implicación paterna en el cuidado de los hijos en España antes y durante la recesión econòmica” ha estat publicat on-line a la Revista Española de Sociología per Lara Navarro-Varas, Fernando Antón-Alonso, Núria Ruiz-Forès i Albert Cónsola de l’equip de l’IERMB, juntament amb el catedràtic emèrit de sociologia Lluís Flaquer (UAB).

Artícle publicat per Lara Navarro-Varas, Fernando Antón-Alonso, Núria Ruiz-Forès i Albert Cónsola a la RES

L’editorial Catarata de Madrid, acaba de publicar el llibre “Política i govern a Catalunya. De la transició a l’actualitat” coordinat per Gemma Ubasart-González i Salvador Martí en què un capítol està redactat pel director de l’IERMB Ricard Gomà, juntament amb Gemma Ubasart-González.

Capítol de Ricard Gomà en el llibre “Política i govern a Catalunya. De la transició a l’actualitat”

Els investigadors de l’IERMB, Fernando Antón, Irene Cruz, Lara Navarro i Sergio Porcel participaran en el seminari “Competing for urban space: neighborhood change and population Dynamics” que se celebrarà a la UAB del 12 al 14 de juliol de 2018.

L’IERMB al seminari “Competing for urban space: neighborhood change and population Dynamics” de Centre d’Estudis Demogràfics

Ja està disponible el vint-i-setè butlletí de novetats del Centre de Documentació de l’IERMB corresponent al període abril-juny de 2018

Butlletí de novetats del Centre de Documentació

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí