A partir del 15 de gener de 2015, els proveïdors del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona han de presentar les seves factures en format electrònic d’acord amb Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic.

Presentació de factures

En el següent enllaç podreu presentar les vostres factures electròniques a nom del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona:

Bústia de lliurament de factures

Per fer-ho, podeu consultar el Manual d’usuari de la bústia de lliurament:

Manual d’usuari

Generació de factures

El format electrònic per emetre factures electròniques a l’administració és Facturae segons l’Ordre PRE/2971/2007. En el següent enllaç trobareu informació sobre el diversos mecanismes per generar factures en aquest format públic:

Com crear e-factures

A la factura també ha de constar obligatòriament el nostre codi DIR3 (òrgan gestor, oficina comptable i unitat tramitadora): I00000301 i s’hauran d’omplir tots els camps possibles per tal que no hagin errors de lectura i es rebutgin.

Més informació

1. Manuals de factura electrònica per conèixer amb detall la facturació electrònica.
  1. Marc jurídic en el portal Facturae podeu consultar la normativa de facturació electrònica.
  1. Relació de consultes freqüents: consulteu a l’Agència Tributària FAQ de preguntes freqüents de facturació electrònica de l’AEAT.
Notícies

El dia 26 de novembre s’enceta el Laboratori d’Idees “Seminaris del LET” (curs 2018-19) a la seu de l’IERMB.

Laboratori Metropolità d’Ecologia i Territori de Barcelona

La revista Revista Gestión y Análisis de Políticas Públicas, ha publicat en el seu número 20 (novembre 2018) un article del director de l’IERMB, Ricard Gomà, juntament amb Ismael Blanco i Joan Subirats de l’IGOP-UAB.

Article de Ricard Gomà a la Revista Gestión y Análisis de Políticas Públicas

El dia 20 de novembre el director de l’IERMB, Ricard Gomà, participarà a la Jornada “Estat del Benestar i polítiques sociolaborals a debat” que se celebrarà a Girona.

Ricard Gomà a la Jornada “Estat del Benestar i polítiques sociolaborals a debat” a Girona

El dia 19 de novembre el cap de l’Àrea de Cohesió Social i Urbana de l’IERMB, Sergio Porcel, participarà en a la Jornada “La infància i l’adolescència a Barcelona: present i futur”.

Sergio Porcel a la Jornada “La infància i l’adolescència a Barcelona: present i futur”

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí