A partir del 15 de gener de 2015, els proveïdors del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona han de presentar les seves factures en format electrònic d’acord amb Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic.

Presentació de factures

En el següent enllaç podreu presentar les vostres factures electròniques a nom del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona:

Bústia de lliurament de factures

Per fer-ho, podeu consultar el Manual d’usuari de la bústia de lliurament:

Manual d’usuari

Generació de factures

El format electrònic per emetre factures electròniques a l’administració és Facturae segons l’Ordre PRE/2971/2007. En el següent enllaç trobareu informació sobre el diversos mecanismes per generar factures en aquest format públic:

Com crear e-factures

A la factura també ha de constar obligatòriament el nostre codi DIR3 (òrgan gestor, oficina comptable i unitat tramitadora): I00000301 i s’hauran d’omplir tots els camps possibles per tal que no hagin errors de lectura i es rebutgin.

Més informació

1. Manuals de factura electrònica per conèixer amb detall la facturació electrònica.
  1. Marc jurídic en el portal Facturae podeu consultar la normativa de facturació electrònica.
  1. Relació de consultes freqüents: consulteu a l’Agència Tributària FAQ de preguntes freqüents de facturació electrònica de l’AEAT.
Notícies

El cap de l’Àrea d’Ecologia i Territori de l’IERMB, Joan Marull, participarà en el 3rd World Congress of Environmental History que tindrà lloc a Florianópolis, Brazil del 22 al 26 de juliol.

Joan Marull al 3rd World Congress of Environmental History

L’Ajuntament de Barcelona ha fet públic el segon informe d’Oportunitats educatives de la infància i l’adolescència a Barcelona 2018-2019, realitzat per l’Institut Infància i Adolescència de Barcelona.

L’IIAB publica el segon informe d’oportunitat educatives a Barcelona

El passat dijous dia 11 de juliol, la Marta Garcia i l’Elena Domene de l’Àrea de Sostenibilitat Urbana van assistir a la constitució de la Taula per l’Emergència Climàtica de Barcelona.

L’IERMB participa a la Taula per a la Emergència Climàtica de Barcelona

L’Àrea de Drets Socials de l’Ajuntament de Barcelona ha publicat un conjunt d’estudis amb la col·laboració de l’Àrea de Cohesió Social i Urbana de l’IERMB.

Publicació d’informes 2018 sobre curs vital i cohesió social de l’Ajuntament de Barcelona

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí