A partir del 15 de gener de 2015, els proveïdors del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona han de presentar les seves factures en format electrònic d’acord amb Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic.

Circular facturació electrònica

Presentació de factures

En el següent enllaç podreu presentar les vostres factures electròniques a nom del Consorci Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona:

Bústia de lliurament de factures

Per fer-ho, podeu consultar el Manual d’usuari de la bústia de lliurament:

Manual d’usuari

Generació de factures

El format electrònic per emetre factures electròniques a l’administració és Facturae segons l’Ordre PRE/2971/2007. En el següent enllaç trobareu informació sobre el diversos mecanismes per generar factures en aquest format públic:

Com crear e-factures

A la factura també ha de constar obligatòriament el nostre codi DIR3 (òrgan gestor, oficina comptable i unitat tramitadora): I00000301 i s’hauran d’omplir tots els camps possibles per tal que no hagin errors de lectura i es rebutgin.

Més informació

1. Manuals de factura electrònica per conèixer amb detall la facturació electrònica.
  1. Marc jurídic en el portal Facturae podeu consultar la normativa de facturació electrònica.
  1. Relació de consultes freqüents: consulteu a l’Agència Tributària FAQ de preguntes freqüents de facturació electrònica de l’AEAT.
Notícies

Ja està disponible la versió en castellà, en format digital, d’aquesta publicació que commemora els 30 anys de l’Enquesta de Victimització de l’AMB, coordinada per l’Àrea de Convivència i Seguretat Urbana de l’IERMB.

Disponible el llibre, en castellà, “30 años de la Encuesta de Victimización del Área Metropolitana de Barcelona. Vigencia y uso de las encuestas de seguridad en las metrópolis”

La investigadora de l’IIAB (IERMB) ha participat a la taula  “què en diuen infants i joves sobre el seu temps i els usos que en fan?”

Mari Corominas, aporta una visió d’infància a la “Time use week”

El pròxim dia 2 de desembre, el cap de l’àrea de Governança i polítiques públiques de l’IERMB participarà al webinar amb el títol “Gobernanza regulatoria y políticas públicas en el ámbito metropolitano”.

Marc Martí participa en l’últim webinar de “Servicios digitales y gobernanza metropolitana”

El pròxim divendres dia 27 de novembre, el cap de l’àrea d’economia de l’IERMB, presenta el pòster amb el títol “El Coste de la Vida en las Comunidades Autónomas, Áreas Urbanas y Ciudades de España”.

Podeu accedir al Working paper que presentarà amb el títol “El Coste de la Vida en las Comunidades Autónomas, Áreas Urbanas y Ciudades de España”

Vittorio Galletto a la “I Reunión Virtual de Estudios Regionales”

Contacte

L’Institut d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona té la seva seu social al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Horari d’atenció al públic: 8-15h

FORMULARI
DE CONTACTE

Per una relació detallada de les vies d’accés a l’IERMB, cliqueu aquí