El pròxim 2 de novembre, a les 11.30 hores, al Centre de Documentació de l'IERMB

22/10/2022

Seminari-Vulnerabilitat-CaravantesEl seminari “Polítiques públiques contra la vulnerabilitat urbana. Catalunya i País Valencià en perspectiva comparada”, organitzat per l’IERMB i l’IGOP, torna a situar la vulnerabilitat urbana i les polítiques de barris al centre del debat.

Gloria Caravantes, de l’Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local de la Universitat de València i doctoranda en estada a l’IGOP, presentarà el seu treball sobre la realitat Valenciana. A partir d’aquí, es generarà un debat per tenir una visió comparada amb la realitat catalana.

La sessió s’emmarca en el cicle, iniciat el passat mes de juliol, amb el seminari Quin és l’impacte de les polítiques de millora de barris i com el podem mesurar? i té com a objectiu el d’aprendre més, entre totes, sobre com impacta la política pública en les àrees més vulnerables de les nostres ciutats.