Jornada “Espai Metròpoli” Xerrada-seminari “El Observatorio del Conurbano Bonaerense”

10/04/2018

El dia 16 d’abril ha tingut lloc a la seu de l’IERMB la jornada d’”Espai Metròpoli” Xerrada-seminari “El Observatorio del Conurbano Bonaerense: producción y circulación de conocimiento territorial” a càrrec de la professora Adriana Rofman de la Universidad Nacional de General Sarmiento.

La Universidad Nacional de General Sarmiento (UNGS) és una universitat pública situada a l’àrea metropolitana de Buenos Aires amb la qual l’IERMB té signat un conveni de col·laboració i intercanvi en matèria de recerca i formació. És una universitat referent en estudis de desenvolupament i economia social.

En el marc de la UNGS, l’Observatorio del Conurbano és l’espai de producció de coneixement sobre qüestions socioespacials d’escala metropolitana. La professora Rofman n’és la coordinadora i es troba fent una estada de recerca a l’IERMB, com a fruit de la col·laboració entre ambdues institucions.