Seminari del Laboratori Metropolità d’Ecologia i Territori de Barcelona

03/04/2019

El dia 8 d’abril ha tingut lloc la darrera edició del Laboratori d’Idees “Seminaris del LET” (curs 2018-19) a la seu de l’IERMB.

Els Seminaris del LET, vinculats al mòdul “El Sistema Metropolità: Ecologia i Territori” del Màster Metròpoli, consisteixen en una presentació de 30 minuts per part d’un ponent expert en el tema, i tot seguit d’una discussió de 30 minuts més. L’idioma de la presentació és preferiblement (però no només) l’anglès. Els seminaris es poden seguir presencialment o per Skype, tot confirmant l’assistència al següent correu electrònic: letbcn@uab.cat.

El seminari del dia 8 d’abril ha estat a càrrec de Maryam Yoosefi, estudiant de doctorat en Ciències Ambientals i Planificació dels Usos del Sòl per la Universidad de Shahid Beheshti d’Iran, que actualment està finalitzant una estada al LET.

El nom del seminari ha estat “Reconceptualization of Carrying Capacity Based on Landscape Ecology: Paradigm shifts and new approaches” i ha versat sobre la necessitat d’incorporar la capacitat de càrrega com a concepte ampli i multi-criterial a l’hora d’afrontar la planificació territorial.

Trobareu tota la informació sobre el Laboratori Metropolità d’Ecologia i Territori de Barcelona en aquest enllaç.