Vittorio Galletto a la XLIV Reunión de Estudios Regionales a València

16/11/2018

El cap de l’àrea d’economia regional i urbana de l’IERMB, Vittorio Galletto, ha assistit a la XLIV Reunión de Estudios Regionales que s’ha celebrat a València del 21 al 23 de novembre.

La Reunió ha estat organitzada per les Associacions Espanyola i Valenciana de Ciència Regional i ha tingut per lema “Hacia un modelo económico más social y sostenible”. Les sessions han tingut lloc a la seu de l’ADEIT (Fundació Universitat-Empresa de la Universitat de València).

Galletto hi ha presentat tres comunicacions:

Place-based technological innovation in Marshallian industrial districts: the evolution of the I-district effect in Spain, 1991-2015”, juntament amb Rafael Boix (Universitat de Valencia) i Fabio Sforzi, (Universitat de Parma).

¿Cambia la productividad en el territorio? Una propuesta metodológica de estimación del PIB urbano para la economía espanyola”, juntament amb Sandra Aguilera (IERMB), Àlex Costa, Dolors Cotrina i Enric Puig (Gabinet tècnic de programación Ajuntament de Barcelona); i Josep Lluís Raymond (UAB).

El crecimiento inclusivo urbano: un reto para la metrópolis de Barcelona”, juntament amb Joan Trullén (UAB).

Trobareu tota la informació a la pàgina web de la Reunió.