Concedit un projecte de recerca del Minsiteri de Ciència a l’Àrea d’Ecologia i Territori de l’IERMB

10/09/2019

El Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats (2019-2021) ha concedit a l’Àrea d’Ecologia i Territori (IERMB), juntament amb la Universitat de Barcelona i la Universitat Pablo de Olavide el projecte de recerca “Agroecological History for Designing Sustainable Landscapes. Case studies from the Mediterranean World” (BIOLANDSCAPEs).

L’objectiu d’aquest projecte és realitzar un estudi històric multidisciplinari de l’evolució a llarg termini dels paisatges agrícoles, juntament amb la recuperació del coneixement agrícola sobre les pràctiques laborals que van crear i mantenir els agroecosistemes, a fi de proveir coneixement de cara a la planificació de paisatges sostenibles. La part del projecte que durà a terme l’Àrea d’Ecologia i Territori de l’IERMB serà l’estudi de la regió metropolitana de Barcelona.

Trobareu tota la Informació en aquest enllaç.