L’IERMB al V Congrés del Tercer Sector Social de Catalunya

08/06/2016

El director de l’IERMB Ricard Gomà participarà el dia 15 de juny en el Col·loqui 2 del V Congrés del Tercer Sector Social de Catalunya “Una Catalunya socialment més avançada. Miratge o projecte?”

El Col·loqui tindrà lloc el dimecres 15 de juny de 9:30 a 11:30h a l’Auditori Blanquerna (C/ de Valldonzella, 12 Barcelona). Juntament amb Gomà, hi participaran Mª Àngels Cabasés, professora de la Universitat de Lleida (UdL) i membre del Centre de Recerca sobre Joventut i Societat (JOVIS); Toni Vilà, Investigador a l’Institut de Govern i polítiques públiques (IGOP) de la UAB; i Sònia Fuertes, vicepresidenta de la Junta Directiva de la Taula del Tercer Sector.

El V Congrés del Tercer Sector Social, organitzat per la Taula d’entitats del Tercer Sector Social de Catalunya, se celebrarà els dies 14, 15, 16 i 17 de juny de 2016 a Barcelona sota el lema ‘Créixer socialment’. El Congrés pretén ser l’espai de trobada, de reflexió i de projecció del Tercer Sector Social català per poder donar una millor resposta al conjunt de desafiaments que la societat i el moment actuals ens plantegen.

Trobareu tota la información a la web del Congrés:

taula-logo-2-2014_0