Vittorio Galletto al 2nd International workshop on RETHINKING CLUSTERS de Pàdua

20/05/2019

El cap de l’àrea d’economia regional i urbana de l’IERMB, Vittorio Galletto, ha participat en el 2nd International Workshop on Rethinking Clusters: “The local and global scale of sustainability transitions” que s’ha celebrat a Pàdua del 15 al 17 de maig, organitzat per la Universitat de Pàdua.

El workshop s’ha centrat en qüestions emergents relacionades amb les trajectòries evolutives dels clústers, que abasten els grans reptes de la globalització de la producció, l’extensió de les cadenes de valor, les oportunitats de les tecnologies intel·ligents en fabricació i serveis, i la transició cap a la sostenibilitat.

Galletto hi ha presentat dues comunicacions:

“Searching for rare diamonds? Industrial districts and innovation in Spain and Italy”, juntament amb Francesco Capone (Universitat de Florència) i Rafael Boix (Universitat de València)

“The Marshallian industrial district as living innovation machine: an investigation of the innovative capacity of industrial districts over time using dynamic geographies that change and evolve”, juntament amb Rafael Boix (Universitat de València) i Fabio Sforzi (Universitat de Parma)

Trobareu tota la informació a la pàgina web del Workshop.